شهرستانها

شاخص ترین ویژگی رئیس جمهور آینده اعتقاد عملی به اصول انقلاب است

دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین گفت: شاخصترین ویژگی رئیس جمهور اصلح، باور و اعتقاد جدی و عملی به اصول انقلاب اسلامی است.
صپوصر: دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین گفت: شاخصترین ویژگی رئیس جمهور اصلح، باور و اعتقاد جدی و عملی به اصول انقلاب اسلامی است.
محمدحسین شفیعیها در گفتوگو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار داشت: در جامعهای که بر مبنای آزادی و مردمسالاری شکل گرفته است، همه میتوانند مطابق با ضوابط قانون موجود یا خود در عرصه انتخابات حضور یابند و یا در دفاع از فرد و جریانی در هنگام انتخابات حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: البته این موضوع در انتخاباتهای مختلف متفاوت و در انتخابات ریاست جمهوری میان داوطلبان محدود است ولی حمایتها و طرفداریها طیف وسیع و گستردهای را دارد. دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین اضافه کرد: از جمله مباحث مهم در عرصه انتخابات، حضور مردم در انتخاب سرنوشتشان و رعایت اخلاق انتخاباتی است. وی تصریح کرد: نماد اخلاق انتخاباتی را میتوانیم در این معنا بیان کنیم که در عرصه انتخابات هرکسی بتواند به این بلوغ سیاسی دست پیدا کند که اثبات خود و نه نفی دیگران را انجام دهد و با اثبات خود، تبیین توانمندیها، دیدگاهها و نظرات خود، نظر مردم را به سوی خود جلب کند که اگر این امر شکل گیرد، مردمسالاری دینی نیز تحقق یافته است.
شفیعیها عنوان داشت: سفارش رهبر نیز همیشه بر این بوده که داوطلبان ریاست جمهوری و طرفدارانشان توجه به این معنا کنند که از پنجه انداختن به صورت هم و تخریب یکدیگر پرهیز داشته باشند و درصدد تبیین و تشریح ویژگیها، دیدگاهها و سلایق خود باشند تا به این وسیله رأی و توجه مردم به سمت آنها جلب شود.
وی با اشاره به ویژگیهای شاخص رئیسجمهور جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: شاخصترین ویژگی رئیسجمهور اصلح، باور و اعتقاد جدی و عملی به اصول انقلاب اسلامی است.
دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین عنوان داشت: ما رئیسجمهور جمهوری اسلامی را مدنظر داریم و باید جمهوری اسلامی در دنیا سرافراز و برآمده از انقلاب اسلامی باشد و انقلاب اسلامی متولد شده از اراده ملت ایران است. وی ادامه داد: بنابراین اصولی که در انقلاب در شعارهای مردم تبلور یافت و شکلگرفت و نقطه و شعار برجسته آن در استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نمود داشت؛ باور، اعتقاد و التزام عملی به این موضوع از شاخصههای برجسته و بارز داوطلبان ریاست جمهوری است.
شفیعیها خاطرنشان کرد: خودباوری، اعتقاد به توانمندیها و قوتهایی که در درون ملت، مردم و جوانان ایران است، نهراسیدن از دشمنان و پایبندی به اصول اسلام از ویژگیهای رئیسجمهور اصلح است.
وی تأکید کرد: البته در کنار این موارد، داشتن برنامه جدی و عملی برای دوران جدید جمهوری اسلامی که دوران بلوغ آن است، نکتهای بسیار مهم و بدیهی است که هم مردم و هم دنیا انتظار این را دارند که در سالهای پیشرو جمهوری اسلامی بتواند هم برای مردم و هم در دنیا حرفهای نو و جدید داشته باشد و عقبماندگیهای دوران گذشته و ناشی از دوران سلطه استعماری را سریعتر و اصولیتر جبران کرده و پوشش دهد.

https://shoma-weekly.ir/GF9kr5