شهرستانها

سیگنال‌های ادامه توطئه آشکارتر می‌شود

آنان که با رانت‌های رسانه‌ای هم‌اینک به غول‌های اقتصادی این شهر و استان تبدیل شده‌اند و توانسته‌اند، رسانه‌های پاک اصولگرا را با ظالمانه‌ترین شگردها در تنگناهای مالی و امکاناتی قرار دهند و حتی ادارات و ارگان‌های ذی‌ربط را در ید اختیار و قلمرو حکمفرمایی خود درآورند.....
عزیزاله قهرمانی - فتنه 88 به دنبال بی‌رنگ شدن حنای اصلاح‌طلبان طرح‌ریزی شد به نحوی که شکل و شمایل اصولگرایی و رنگ سبزی که نماد تقدس بود را دستاویز قرار دادند و سعی بر این داشتند که چهره واقعی و اهدافی که از خارج تدوین شده بود را در حال و هوای جدیدی لاپوشانی کنند اما دیدیم که مانند همیشه نتیجه به نفع انقلاب رقم خورد و حاصل آن حماسه خودجوش 9 دی را به جاودانه‌های تاریخ پیوند داد.
پس از شکست فاحش فتنه‌گران، دشمن آسوده ننشست و همچنان تلاش کرد تا قالب جدیدی را طراحی و ساختار در هم ریخته توطئه‌گران را به نوعی دیگر مرمت و بازسازی، البته با نمایی دیگرگون ارائه کند.
افراد، گروه‌ها و جریان‌ها با برند اصولگرایی وارد معرکه شده و این بار دیگر کسی در نما و ظاهر ضدیت با ولایت آشکار نشده و شگرد بر این است تا با شعار ولایت به انتقام‌جویی از ولایت‌مداران پرداخته شود.
شال‌ها، پیشانی‌بندها و دستبندهای سبز اموی ناپدید شدند، برخی به عنوان گروهک آویزان انحرافی و عده‌ای نیز با پنهان‌سازی چهره واقعی خود توانستند بعضی از اصولگرایان از نوع «ساده‌اندیش و خوش‌باور» را دور زده و در نهادهایی نفوذ کنند که نمونه بارز آن در استان ما نماینده یکی از شهرستان‌های جنوبی است که دیدیم پس از ورود به مجلس سکان امور محوله را به دست برادر خود داد که در کارنامه سیاه وی ریاست ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی و پیش از آن نیز مسئولیت ستاد معین، به چشم می‌خورد و مشاهده کردیم که در این مدت آنچنان اصولگرایان شناسنامه‌دار را در منطقه قلع و قمع کرد که این کار هرگز از دست هیچ چهره آشکارساخته شده اصلاح‌طلب و ... برنمی‌آمد.
و اما ....
سیگنال‌های جدید حکایت از ادامه فتنه با «ایجاد فضای غبارآلود» دارد.
دیگر خبری از لات‌گری‌های مدنی!!! و برپایی آشوب‌های خیابانی و به آتش کشیدن بیت‌المال و ... نخواهد بود اما سخت‌تر و خطرناک‌تر اینکه هاله‌ای از غبار به روی چهره‌های نفوذی خود کشیده و شگرد این بار فتنه دور زدن «تمام‌عیار» اصولگرایی است، چراکه تا به اینجا تنها با این روش توانسته‌اند موفقیت‌های نسبی را به دست آورند.
اعضای تشکیل دهنده ستاد انتخاباتی برخی از چهره‌های شاخص اصولگرایی در برخی از شهرستان‌های فارس را کسانی شکل داده‌اند که بر پیشانی آنان ننگ دشمنی با ولایت حک شده است.
برای تصاحب کرسی‌های شوراها از مدت‌ها پیش با تشکیل باندهای متصل به قدرت و ثروت یا از چهره‌های جدید بی‌نام و نشان بهره می‌جویند و یا تلاش دارند هاله‌ای از غبار را دور کسانی پدیدار کنند که گویی یک‌شبه توبه کرده و مسلمان و عابد و زاهد شده‌اند!! به گونه‌ای که انسان را به یاد کتاب «موش و گربه» عبید زاکانی می‌اندازد.
برخی از اینان که موفق به دور زدن اصولگرایان «از نوع ساده‌نگر» شده‌اند و توانسته‌اند تعدادی از کرسی‌های مجلس را تصاحب کنند، از هم‌اینک با آینده‌نگری مذبوحانه!!! از احساسات  و حساسیت‌های قوم و قبیله‌ای برخی از نقاط بهره جسته و با سر دادن شعارهایی نظیر جدا شدن از استان و مستقل شدن و صدا و سیمای مستقل داشتن و ... معرکه راه انداخته و زمینه را برای نفوذ دشمنان قسم خورده‌ای که از ابتدای انقلاب تلاش آنان در به جان یکدیگر انداختن اقوام و قبیله‌ها به ویژه شیعه و سنی بوده است، فراهم ساخته‌اند.
برخی از رسانه‌هایی که آرشیو ننگ‌آلود آنها حکایت‌های بسیاری از کینه و دشمنی با اصول انقلاب را دارد، همسو با جریان وزش باد شده و هر روز چهره‌ای شاخص از اشخاص حقیقی و یا حقوقی که ریشه در اصل انقلاب اسلامی دارند را تمام‌قد در نخستین صفحه خود به چاپ می‌رسانند که البته بهتر است بگوییم «می‌چاپند» و سعی در نمایش تطهیر شدن خود را دارند.
آنان که با رانت‌های رسانه‌ای هم‌اینک به غول‌های اقتصادی این شهر و استان تبدیل شده‌اند و توانسته‌اند، رسانه‌های پاک اصولگرا را با ظالمانه‌ترین شگردها در تنگناهای مالی و امکاناتی قرار دهند و حتی ادارات و ارگان‌های ذی‌ربط را در ید اختیار و قلمرو حکمفرمایی خود درآورند.....

*مسئول اخباراطلاعات استان فارس

https://shoma-weekly.ir/ImYebb