زنان

سیاست‌های دولت روحانی در جهت ناراضی کردن مردم بوده است

عملکرد اصلاح‌طلبان، خصوصاً از سال 1376 تاکنون در هر پست و مقامی که بودند چندان در جهت تقویت منافع ملی و پیشرفت کشور نبوده، به‌خصوص در دولت روحانی سیاست‌ها و برنامه‌ها بیشتر در جهت ناراضی کردن مردم و تشدید مشکلات بوده است.

نرگس قدیری، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و مدیر بخش بانوان حزب مؤتلفه اسلامی در باره عملکرد اصلاحطلبان و دولت در عدم حل مشکلات کشور به خبرنگار هفته نامه شما گفت: در کشور در حقیقت دو جریان وجود دارد جریان انقلابی و جریانی که علیه انقلاب و ضد انقلابی و همسو با دشمنان انقلاب است. پشت پرده سیاستها و عملکردهای جریان مقابل جریان انقلابی در راستای اهداف دشمنان ایران تعریف شده و بیشتر از آنکه به منافع ملی و سیاستهای کلانی که به نفع کشور است توجه کنند بر اساس منافع ابرقدرتها و سیاستهای خارجی دشمنان جمهوری اسلامی و همسو با اهداف آنها حرکت کردهاند.

رویکرد یکسان جریان مقابل انقلاب

وی افزود: جریان مقابل انقلاب در قالب گروهها و احزاب مختلفی بودند نظیر حزب توده، سازمانهای منافقین، جبهه ملی، نهضت آزادی، حزب مشارکت و.... اسامی متفاوت است، ولی رویکرد یکسان و در جهت ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی و الگوی حکومتی ولایت فقیه بوده است.

مدیر بخش بانوان حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: برای جریان علیه انقلاب فرقی نمیکند چه دولتی باشد اینها در نهایت نقش اپوزیسیون را بازی میکنند، چه زمانی که در قدرت قرار دارند و چه وقتی با رأی مردم از قدرت فاصله میگیرند.

نتیجه سیاست های دولت روحانی

وی در خصوص اصلاحطلبان اظهار کرد: عملکرد اصلاحطلبان، خصوصاً از سال 1376 تاکنون در هر پست و مقامی که بودند چندان در جهت تقویت منافع ملی و پیشرفت کشور نبوده، بهخصوص در دولت روحانی سیاستها و برنامهها بیشتر در جهت ناراضی کردن مردم و تشدید مشکلات بوده است.

قدیری تأکید کرد: دولت حسن روحانی واقعاً بیکفایت است.

وی با اشاره به گفته سید علی یزدیخواه نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی که بر سر در پاستور بنویسید دولت تعطیل است، اظهار کرد: معتقد نیستم دولت تعطیل است و هیچ کاری نمیکند، بلکه احساس میکنم دولت عمداً کارهایی انجام میدهد که بحران تشدید شود.

دل خوشی آمریکا

وی در پایان افزود: دل امریکاییها هم به همین خوش است که در داخل کشور عدهای بحرانها و فشارها بر مردم را به حدی برسانند که مردم طاقت و تحملشان تمام شود و شورشهایی اتفاق بیفتد و گروهکهای تروریستی که دور تا دور ایران چیدهاند از این فرصت استفاده کنند و سوریه و عراق دومی در ایران شکل بگیرد و اهداف امریکا محقق شود.

https://shoma-weekly.ir/KiLllx