شهرستانها

سیاست زده کردن شوراها مانع خدمت خواهد شد

دبیر حزب موتلفه اسلامی ایلام گفت: شورای شهر باید مرکب از افراد متخصص در حوزه های مختلف عمران شهری باشد تا بتواند خدمت کند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی ایلام  گفت: شورای شهر باید مرکب از افراد متخصص در حوزه های مختلف عمران شهری باشد تا بتواند خدمت کند.

 نصرت الله حیدری در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: نامگذاری سال جاری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری مانند نامگذاری سال های گذشته بر خواسته از نیازهای کشور و مقطع تاریخی مهمی است که در آن قرار داریم .

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما در آستانه انتخابات مهم شوراها و ریاست جمهوری هستیم  و از طرفی رویکردی که غرب علیه انقلاب در بحث ایجاد فاصله میان مردم و حاکمیت دنبال کرده است در صدد است در مشروعیت نظام اسلامی خدشه وارد سازد و تنها راه ناکام گذاشتن دشمن در این ترفند حضور حداکثری مردم  در پای صندوق های رای و تحقق حماسه سیاسی است.

وی با بیان اینکه در این برهه دشمن عریان تر  از گذشته به جنگ با نظام آمده است که تحریم هایی از قبیل تحریم نفتی و ایجاد اختلال در درامدهای ارزی از جمله سلاح های دشمن در این جنگ است و طبیعتا ما برای انکه بتوانیم از این گردنه عبور کنیم تنها در سایه حماسه اقتصادی یعنی کار مضاعف همت مضاعف کاهش وابستگی به نفت و اتخاذ یک اقتصاد مقاومتی می توان بر دشمن در این عرصه فائق آمد.

 دبیر حزب موتلفه در ایلام ادامه داد: ملت ایران تاکنون از دل تحریم ها توانسته است پیشرفت هایی در حوزه علم   تکنولوزی  هوا فضا و هسته ای  پزشکی و غیره بدست آورد و این راه را با افتخار خواهد پیمود و تمام  نقشه های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

وی در خصوص موضع گیری این حزب در انتخابات شوراهای شهر در استان گفت: موتلفه اسلامی در خصوص شوراها به عنوان یکی از ارکان جامعه مدنی برنامه گسترده ای دارد به طوری که مو تلفه مسول ستاد شوراهای جبهه پیروان خط امام و رهبری در کشور و استان است وما در این ستاد بر انیم با رایزنی با دیگر اعضا که حدود 15 تشکل می باشد به جمع بندی واحدی در مورد کاندید های شورا در ایلام برسیم .

وی تصرح کرد:شورا یک نهاد اجتماعی فرهنگی و خدماتی است لذا مخالفت خود را با سیاست زده کردن نهاد شورا اعلام می کنیم و بر این باوریم که باید افراد متعهد و متخصص در حوزه های مختلف عمران شهری به شورا راه پیدا کنند تا شورا باز بتواند به مردم خدمت صادقانه کند.

https://shoma-weekly.ir/Sqv0KJ