شهرستانها

سوالاتی که نماینده رشت باید به مردم انقلابی پاسخ دهد

در دولت یازدهم‌‌ همان جریان و فتنه گران سال ۸۸ در پناه وزیر علوم سابق همدیگر را یافته و در پی نوعی جدید از فتنه بودند که مجلس در مقابل آن ایستاد. در استیضاح وزیر نماینده رشت موافق وزیر بود و گفت باید چنین وزیری تشویق شود! او از بی‌عدالتی در بحث بورسیه دکتری در دولت قبلی گفت. او گفت هفتصد پرونده بورسیه را دیده که حتی یک برگ هم درآن نبوده. البته سریعا پاسخ گرفت که الان از طریق سامانه ثبت نام می‌شود و نیاز به کاغذ نیست. اینجانب که شنونده بخش اعظم این استیضاح بودم سه سوال دارم که آقای جعفر‌زاده باید پاسخ دهد.
حسن کربلایی- متاسفانه در دوران اصلاحات از دانشجویان به عنوان اهرم فشار علیه بخشی از حاکمیت سوءاستفادهها شده است. حادثهای مثل کوی دانشگاه و حمایتهای مجلس ششم و تاجزاده معاون وقت وزارت کشور نمونهای از این تمامیت خواهی تحکیم وحدت و رئیس فراری و خارج نشین آن است.

اکنون و در دولت یازدهم‌‌ همان جریان و فتنه گران سال ۸۸ در پناه وزیر علوم سابق همدیگر را یافته و در پی نوعی جدید از فتنه بودند که مجلس در مقابل آن ایستاد. در استیضاح وزیر نماینده رشت موافق وزیر بود و گفت باید چنین وزیری تشویق شود! او از بیعدالتی در بحث بورسیه دکتری در دولت قبلی گفت. او گفت هفتصد پرونده بورسیه را دیده که حتی یک برگ هم درآن نبوده. البته سریعا پاسخ گرفت که الان از طریق سامانه ثبت نام میشود و نیاز به کاغذ نیست. اینجانب که شنونده بخش اعظم این استیضاح بودم سه سوال دارم که آقای جعفرزاده باید پاسخ دهد.

۱ آیا ممکن است این نماینده نحوه دریافت فوق لیسانس و داستان بورسیه شدنش در دکتری و عضویت در هیئت علمی دانشگا ه گیلان را برای مردم ایران توضیح دهد؟

۲ محمد نوری زاد، ضدانقلاب فراری و مدافع فتنه‌‌گران که اخیرا به شیطان پرستی و گاو پرستی ادای احترام کرده و از منافقین و خاندان پهلوی حمایت نموده، نامهای به فرجی دانا نوشته و به مجلس و همه نمایندگان اهانت کرده است. اولا پاسخ جعفرزاده به او چیست؟ ثانیا چه سنخیتی بین نوری زاد و جعفرزاده است که هر دو از حامیان سینه چاک وزیر شدند؟

۳ شجاع کاندیدای رد صلاحیت شده بندر انزلی اخیرا گفته باید از مرد بزرگ گیلانی جناب جعفرزاده تشکر کنم که مدافع فرجی دانا بود. خوب است مردم رشت خصوصا خانوادههای ایثارگر که سهم فراوانی در نماینده شدن او داشتند، بدانند رابطه محکم ضدانقلاب خارج نشین و فتنه گران سال ۸۸ و جعفرزاده به چه دلیل است؟

*دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان
https://shoma-weekly.ir/kC5McF