شهرستانها

سوء مدیریت دلیل از کار افتادن صنعت استان است

براساس اطلاعات واصله حدود 65درصد صنعت در زنجان از کار افتاده و دلایلی هم که برای این موضوع مطرح می‌کنند از قبیل نبود دلار یا عدم استقبال خریدار و متقاضی است لیکن به نظر می‌رسد سوء مدیریت دلیل اصلی اینگونه معضلات است.
روحالله صمدی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان به خبرنگار هفتهنامه «شما» گفت: انتخابات در استان زنجان در مرحله اول به اتمام نرسید و در بعضی از حوزهها به مرحله دوم کشیده شده است.

وی افزود: سه حوزه انتخابیه در استان به مرحله دوم کشیده شد که ازجمله آنها شهرستان خدابنده است. در بعضی از حوزهها سه به سه هستند یعنی سه نفر اصولگرا و سه نفر اصلاحطلب.

صمدی با اشاره به استقبال مردم در پای صندوقهای رأی یادآور شد: باید از این مردم به تعبیر مقام معظم رهبری «نجیب» تمجید و قدردانی کرد که با سفارش حضرت آقا واقعا حضورشان پای صندوقهای رأی کم نظیر بود. بهخصوص در شهرستان خدابنده که با بخشها و روستاهای اطراف آن که نزدیک به 400 آبادی هستند و دارای 40 هزار نفر واجد شرایط رأی میباشند به قدری حضورشان باشکوه بود که زبان انسان ناخودآگاه به تقدیرشان باز میشود.

به گفته دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان: در ابهر قرار است در مرحله دوم دونفر که هردو اصولگرا هستند رقابت کنند ولی در خدابنده یک نفر اصولگرا ویک نفر اصلاح طلب به مصاف هم خواهند رفت. وی اضافه کرد: آنچه که بازهم از مردم عزیزمان می خواهیم شکوه حضور و همچنین هوشیاری در انتخاب است.

این فعال سیاسی موضوع اقتصاد مقاومتی مدنظر امام خامنهای را مورد تأکید قرار و خاطرنشان کرد: پس از گذشت دو سال کاری از عمر این دولت، متأسفانه هنوز برای پیشرفت و توسعه صنعت استان زنجان کار مفیدی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: براساس اطلاعات واصله حدود 65درصد صنعت در زنجان از کار افتاده و دلایلی هم که برای این موضوع مطرح میکنند از قبیل نبود دلار یا عدم استقبال خریدار و متقاضی است لیکن به نظر میرسد سوء مدیریت دلیل اصلی اینگونه معضلات است.

صمدی همچنین به اهمیت روزهای سرنوشت ساز در کشورمان پرداخت و گفت: اگرچه چند روزی از یوم الله 12 فروردین و روز تثبیت نظام اسلامی گذشته است لیکن رأی بالای 98 درصدی مردم به نظام جمهوری اسلامی در این روز تحقق آرمانهای دیرینه یک ملت را به دنبال داشت.

وی خروج اسلام از انزوا را بعد از گذشت قرنها، از موفقیتهای استقرار نظام جمهوری اسلامی اعلام و تأکید کرد: این مهم اوج پایبندی و همبستگی ملت و نظام است.

https://shoma-weekly.ir/CKyCMz