شهرستانها

سهل انگاری های مسئولین به گرانی های غیرمنطقی دامن زده است

نادر مقدسی: برخی سهل انگاری های مسئولین، عدم دقت و در بعضی مواقع شیطنت های برخی افراد به گرانی های غیر منطقی دامن زده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: به نظر می رسد برخی سهل انگاری های مسئولین، عدم دقت و در بعضی مواقع شیطنت های برخی افراد به گرانی های غیر منطقی دامن زده است.
نادر مقدسی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این گرانی های بی رویه اخیر خاطر مردم را مشوش کرده است لذا از مسئولین تقاضا داریم پیگیری ویژه ای در خصوص برطرف نمودن این دغدغه ذهنی به عمل آورند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث تروریستی سوریه گفت: معارضین در سوریه می‌خواهند با زور اسلحه بر مردم حکومت کنند؛ ولی در هیچ دورانی بخصوص در زمان حاضر کسی نمی‌تواند به این صورت حاکمیت را به دست گیرد.
مقدسی با تاکید بر اینکه آنچه مسلم است، سوریه سقوط نخواهد کرد اظهارداشت: همه آنانی که رویای سقوط سوریه را در سر می پرورانند بدانند که جبهه مقاومت علیه صهیونیسم و استکبار جهانی هرگز شکسته نخواهد شد و دولت سوریه با تدبیر بحران ها را یکی پس از دیگری پشت سر خواهد گذاشت.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی افزود: این اقدامات تروریستی نشانگر آن است که آمریکا و هم پیمانان او آخرین نفسهای خود را در مهر محور مقاومت در منطقه می کشد.
وی با انتقاد از سکوت کشورهای غربی و مجامع بین‌المللی در مقابل نسل‌کشی مسلمانان میانمار از مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر خواست وارد عمل شده و مانع از گسترش این جنایت شوند.
مقدسی افزود: شعار حقوق بشر عنوانی است که لیبرال دموکراسی غرب نان خود را از آن می‌خورد به طوری که آمریکا با بهانه قرار دادن حقوق بشر به عراق و افغانستان حمله می کند ولی در حال حاضر که مسلمانان در میانمار کشته و آشکارا حقوق بشر زیر پا گذاشته می‌شود، فریاد حقوق بشر سر نمی‌دهد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی  درباره هدف از این کشتار اظهار داشت: بی شک هدف از این کشتارها، نسل‌کشی و از میان بردن نام اسلام از میانمار است؛ چه آنکه امروز آوازه اسلام کشورهای مختلف جهان را فرا گرفته و امواج خروشان بیداری اسلامی، صحنه خاورمیانه و شمال آفریقا را دگرگون ساخته است، از این رو قدرت‌های استکباری می‌کوشند با تحریک عناصر تندروی کشورها، به سرکوب و نابودی مسلمانان بپردازند.
وی ادامه داد:جنایتی که رخ می دهد و سکوتی که در قبال آن صورت می گیرد ترکیبی مشمئز کننده ایجاد کرده است.
وی در پایان ضمن محکوم کردن این کشتار از مجامع بین‌الملل خواست که با تدابیر لازم، از وقوع چنین حوادث هولناک و تأسف‌بار جلوگیری به عمل آورند.

 

https://shoma-weekly.ir/5ykZuw