شهرستانها

سن رقبای اصولگرایان در استان بسیار بالا است

اصلاح طلبان زیاد خوشایند نیست چون اکثرا با شعار اصلاح‌طلبان آمدند اما اکثر آنها فعالیتشان برای دهه شصت است و آن موقع شرکت کرده بودند الان در افکار و اذهان عمومی جایگاهی ندارند چون الان دیگر جوانهایی که حق رای دارند اکثر آنها را نمی‌شناسند و از رده خارج شده‌اند و زیاد وضعیت رضایت بخشی ندارند.
برنامه شما برای وحدت اصولگرایان و انتخابات مجلس چه بوده است؟

از تشکل های امام و رهبری دعوت به عمل آوردیم، جلسهای با تشکلها بین خودمان برگزار کردیم، ما در اولین جلسه با کاندیدای محترم صحبت کردیم و نتیجه این شد که برای انسجام اصولگرایان بیایم و اینها را دور هم جمع کنیم با تشکلهای وابسته به جبهه پیروان نشستی داشتیم؟ هم جلسه هفتگی، ده روزهای با شورای هماهنگی اصولگرایان استان داریم که متاسفانه اینها کمی کجروی میکنند، چند حلقه تشکیل دادند، حلقه اول، دوم و سوم برای همین هم جلسه آخری که داشتیم نتوانستیم به نتیجه برسیم و لیست را ببندیم چون نظر نهایی و نظر بنده این است که تشکلها و احزاب باید نظر نهایی را بدهند چون اینها همیشه در صحنه هستند از نظر رجال اصولگرایان و افراد حقیقی باید استفاده کنیم. متاسفانه اینها کمی زیادهروی کردهاند فقط نظر آنها را خواستند تحت قالب حلقه اول و دوم، به نحوی نظر آنها را به ما تحمیل کنند ما اینها را وارد صحنه کردیم. در نهایت لیست با نظر آنها جمعبندی میشود.

یعنی هنوز به وحدت نرسیدید؟

به وحدت که رسیدیم؛ اما وحدت در لیست نهایی نداریم، انشاءالله هفته بعد جلسه ای که در استان تهران داریم باید نشستی داشته باشیم صلاحیتها مشخص شود، نظر احزاب را میخواهند نهایتا اگر اینها اینطور رفتار کنند ما نظرمان وحدت اصولگرایی است اگر ببینیم که اینها میخواهند تکروی کنند وحدتی ندارند آن موقع تصمیم میگیریم لیست جداگانه و لیست واحدی بدهیم.

وضعیت انتخاباتی در اردبیل چگونه است؟ ثبتنام کنندگان، رقبا، گروهها چگونه هستند؟

تقریبا بینابین است بعدا صلاحیتها مشخص میشود.

اصلاحطلبان چه موقعیتی دارند؟

زیاد خوشایند نیست چون اکثرا با شعار اصلاحطلبان آمدند اما اکثر آنها فعالیتشان برای دهه شصت است و آن موقع شرکت کرده بودند الان در افکار و اذهان عمومی جایگاهی ندارند چون الان دیگر جوانهایی که حق رای دارند اکثر آنها را نمیشناسند و از رده خارج شدهاند و زیاد وضعیت رضایت بخشی ندارند.

وضعیت بانوان در استان چگونه است؟

در اردبیل فکر نکنم از بانوان کسی رای بیاورد چون چهرههای شاخصی نیستند و فقط تحصیلکرده هستند. بحث بانوان اصولگرا اینگونه است یا اصلاحطلبان هم در همین وضع هستند؟ از بانوان اصولگرا کسی ثبتنام نکرده است.

مجلس دهم از دید حضرتعالی و مردم با چه مجلسی و چه ترکیبی از نمایندگان باید باشد؟

اگر به نتیجه رسیدیم ترجیح میدهیم این ترکیب، ترکیبی باشد که به نفع اصولگرایان باشد.

https://shoma-weekly.ir/JHkBpD