ورزش

سقوط آزاد در کشتی آزاد

رئیس فدراسیون کشتی به جای چند هندوانه‌‌ همان یک هندوانه که مسئولیت مهم فدراسیون کشتی باشد را بردارد تا به مقصد برسد اما متأسفانه گوش شنوایی نبود که نبود و دوستان مشغول به کار خود شدند. به هر حال وقتی رسول خادم به عنوان یک قهرمان نام‌آور و در عین حال مدعی مسائل فنی کشتی بر مصدر فدراسیون قرار بگیرد و بخواهد همه مسائل ریز و درشت از مسابقات انتخابی کشتی فرنگی و سرشاخ شدن با محمدبنا گرفته تا سایر موارد را به تنهایی جلو ببرد نباید انتظار داشت که حرفهای منتقدان و کار‌شناسان جدی گرفته شده و توجهی به آن شود.
امید توکلی- به شهادت بایگانی هفته نامه «شما» چند ماه مانده به آغاز مسابقات جهانی تاشکند در چند نوبت متذکر این نکته شدیم که لازم است رسول خادم نسبت به برخی مسئولیتهای خود کمی تجدیدنظر کند!

نوشتم بهتر آن است رئیس فدراسیون کشتی به جای چند هندوانه‌‌ همان یک هندوانه که مسئولیت مهم فدراسیون کشتی باشد را بردارد تا به مقصد برسد اما متأسفانه گوش شنوایی نبود که نبود و دوستان مشغول به کار خود شدند. به هر حال وقتی رسول خادم به عنوان یک قهرمان نامآور و در عین حال مدعی مسائل فنی کشتی بر مصدر فدراسیون قرار بگیرد و بخواهد همه مسائل ریز و درشت از مسابقات انتخابی کشتی فرنگی و سرشاخ شدن با محمدبنا گرفته تا سایر موارد را به تنهایی جلو ببرد نباید انتظار داشت که حرفهای منتقدان و کارشناسان جدی گرفته شده و توجهی به آن شود.

به هر حال وقتی میشنویم روسیه با اقتدار تمام طلاهای مسابقات جهانی ۲۰۱۴ تاشکند را درو میکند و تیم ملی کشتی آزاد ایران با ۳ نقره و ۲ برنز آن هم بدون طلا به نایب قهرمانی رضایت میدهد، دیگر چه میتوان گفت؟ آخر نایب قهرمانی چه ارزشی میتواند داشته باشد وقتی طلایی کسب نمیشود؟ این طلاها از آن جهت ارزشمند است که سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن مسابقات طنینانداز شود و گرنه تیم کشتی آزاد کشورمان طی ادوار گذشته ۶ مرتبه به این عنوان نایب قهرمانی رسیده است. دیروز نوشتیم اگر خدای ناکرده رسول خادم در مسابقات جهانی نتوانست کشتی آزاد ایران را خوب هدایت کند باید جوابگوی چه کسی باشد؟ رئیس فدراسیون؟ یعنی خودش؟!

آیا خندهدارتر از این هم وجود دارد که یکی به رئیسش که خودش باشد بخواهد جواب پس بدهد؟

امروز دوباره همین سئوال را تکرار کرده و توجه مسئولین ورزش را به این نکته جلب میکنیم که رسول خادم فرد قابلی است اما باید بین ریاست فدراسیون و سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد یکی را انتخاب کند. فراموش نکنیم همه ما نگران بازیهای آسیایی اینچئون هم هستیم و ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است!

https://shoma-weekly.ir/p6gecs