ورزش

سقفی برای دروغ گفتن!

رسپولیس ستاره‌های خط دفاعی سپاهان را تور می‌زند و سپاهان نیز در تکاپوی تلافی است. از این طرف استقلال به دنبال ترکاندن بمب این فصل است و از طرف دیگر مس کرمان با تکیه به پشتوانه مالی خوب و صنعتی بودن پیشنهاد بالای یک میلیاردی پیش روی سنگربان ملی‌پوش آبی‌ها می‌گذارد و...
سید رسول امین- هر چه از فصل نقل و انتقالات می گذرد داغی و تب و تاب جا به جایی بازیکنان و مربیان محسوس‌تر می‌شود. پرسپولیس ستاره‌های خط دفاعی سپاهان را تور می‌زند و سپاهان نیز در تکاپوی تلافی است. از این طرف استقلال به دنبال ترکاندن بمب این فصل است و از طرف دیگر مس کرمان با تکیه به پشتوانه مالی خوب و صنعتی بودن پیشنهاد بالای یک میلیاردی پیش روی سنگربان ملی‌پوش آبی‌ها می‌گذارد و... خلاصه در تقابل تیم‌های مدعی در فصل نقل و انتقالات بازار لجام گسیخته‌ای بوجود آمده که در نهایت منجر به دور زدن قانون شده است.
دروغگویی حرف اول فصل نقل و انتقالات را می‌زند و پول‌های زیرزمینی، حواله خودروهای داخلی و خارجی و حتی کلید آپارتمان رد و بدل می‌شود تا مدیران ناآشنا به فوتبال در مسابقه کذایی از یکدیگر عقب نمانند!
جالب آن که مدیری به سرازیر شدن پول نفت و صنعت به باشگاههای نفتی و صنعتی اشاره و از آن گله می‌کند که خود نقش اول آشفته کردن بازار نقل و انتقالات را با خریدهای گرانقیمت و کهکشانی‌اش ایفاء کرده است. البته در ظاهر همین مدیر جدید‌الورود(!) سه بازیکن جوان و آینده‌دار را نیز خریداری کرده است در حالی که هیچ یک از آنها ساخته باشگاه متبوعش نیستند.
باری، تعجبی ندارد در چنین شرایطی دنیا به کام کاسه لیسان (بخوانید دلالان!) شود و بوی گند و تعفن فصل نقل و انتقالات و پول‌های کثیف رد وبدل شده آسمان فوتبال ما را فرا بگیرد.
البته سنگ بنای این دروغگویی و پول‌های زیرمیزی را همان کسانی گذاشتند که سقف قرارداد را تعیین کردند تا همه را وادار به دروغ گفتن کنند و حال معلوم نیست خودشان کجا هستند!

https://shoma-weekly.ir/KXmxoJ