ورزش

سفر های مارکوپولو

این مایلی خوبه که کی روش جان ما رو به جام جهانی برده! اما این خیلی بده که کی روش جان کلا ایرانی جماعت رو حساب نمی کنه. این از ورودش به ایران که تا بازی با تایلند با هیچ رسانه ای مصاحبه نمی کنه. اون هم از رفتارش با بازیکنان ایرانی لیگ! که همه لیگ رو گذاشته کنار و رفته از آمریکا برای ما استیون آورده!

فردوس عادلی پور- این مایلی خوبه که کی روش جان ما رو به جام جهانی برده! اما این خیلی بده که کی روش جان کلا ایرانی جماعت رو حساب نمی کنه. این از ورودش به ایران که تا بازی با تایلند با هیچ رسانه ای مصاحبه نمی کنه. اون هم از رفتارش با بازیکنان ایرانی لیگ! که همه لیگ رو گذاشته کنار و رفته از آمریکا برای ما استیون آورده! مگه غیر از قوچان و اشکان، بقیه به درد تیم خوردند که حالا فدراسیون از سفر های مارکوپولویی ایشون دفاع می کنه؟ آقایان فدراسیون میگن کی روش جان سفر میره تا بازیکن پیدا کنه برای تیم ملی. زهی خیال باطل! آقا لیگ برتر و تیم صدر نشین فولاد رو رها کرده و میره میگرده تو دنیا بازیکنانی که جد و آبدشون از ایران رد شدن رو میاره تیم ملی! کی روش جان! کی روش عزیز! بس کن دیگه!

رابطه ریختن پته روی آب و همایش اخلاق

همایش گرفتن که کاپیتان ها و مربیان اخلاق ملی در طول تاریخ تیم ملی رو جایزه باران کنن. ملاک هم نگرفتن کارت زرد و قرمز بوده. خیلی هم خوب و دستشون درد نکنه که حداقل تو یه همایشی اسم اخلاق در فوتبال ما مطرح شد. زمانش هم زمان خوبی بود. زمانی که فوتبال حسابی به هم ریخته! حالا ما نفهمیدیم اون دو تا مربی الگو و اسطوره اخلاق! که هفته گذشته تا میتونستن از خجالت هم در اومدن و پته همدیگر رو ریختن رو آب، (که البته یکیشون چون هیچ پته ای از اون یکی نداشت خودش رو به در و دیوار تهمت و مسخره کردن زد) تو این همایش چی می خواستن؟ یعنی اینا هم الگوی اخلاقن؟ نکنه شما هم بله؟!

داستان یک پهلوون

کوروش باقری رفت بیمارستان و بعد از دوهفته دوباره برگشت تیم ملی وزنه برداری! خیلی از اون هایی که از تیم ملی به خاطر کورش باقری قهر کرده بودند هم به روی مبارک نیاوردند. اما تو این میون یه پهلوون با این که قبلا با کورش مشکل داشت به عیادتش رفت و توی بیمارستان، یه کاسه داغ تر از آشی هم از خجالت او در آمد و سیلی زد توی صورتش که برای چی اومدی اینجا؟ پهلوون هم هیچ واکنشی نشون نداد. بقیه هم انگار نه انگار که پهلوون ما کتک خورده و خم به ابرو نیاورده. بعد همه امید وار شدن که پهلوون به تیم ملی بر می گرده اما... پهلوون گفت عیادتم ربطی به تیم ملی ندارد. بابا پهلوون یه خورده کوتاه بیا!

https://shoma-weekly.ir/xQ2Ihm