شهرستانها

سفری که برکات آن تداوم دارد

دوازدهم دی‌ماه یادآور تشریف فرمایی رهبرمعظم انقلاب به استان کهن یزد است
سید محمد فقیهیدوازدهم دیماه یادآور تشریف فرمایی رهبرمعظم انقلاب به استان کهن یزد است، روزی که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب یزد به حساب میآید، روزی که پس از

۲۲سال مردم یزد رهبر محبوب خودرا در میان خود دیدند وفرصت یافتند بااستقبال باشکوه ومثال زدنی از ولی فقیه عشق خودرا به ولایت به جلوه درآورند.

سفری درروزهای سرد این سرزمین که عطر بهار وگرمای تابستان را هدیه مردم سخت کوش کویرنشین کرد. ره آورد این سفر تاریخی درابعاد مختلف درخشید. چه رهنمودهای انقلابی وتربیتی درجمع نخبگان، دانشجویان وخانوادههای شهدا وعموم مردم وچه دردیدار سرزده با چند خانواده شهید. رهبر بزرگوار دردیدار نخبگان با اطلاع از حضور آذر یزدی پیر ادبیات کودک ونوجوان تجلیل از وی را فراموش نفرمود وبا عنایت ویژه به وی چشمان بیفروغ این دردکشیده را پر از اشک سپاس ساخت.

این سفر پرخیروبرکت علاوه بر جلوههای معنوی وجانی که به کالبد مردم این دیار آورد دارای برکات مادی چشم گیری بود. مصوبات این سفر بالغ بر ۷۲۱ مصوبه بود، با اعتبار اولیه یکصد وهفتادو سه میلیارد تومان که درسالهای ۸۸ تا۹۱ با افزایش اعتبار به مبلغ ۲۵۶ میلیارد رسید ویکصدو دو میلیارد تومان تسهیلات نیز به آن اضافه شد.

 خوشبختانه مصوبات سفر درهمه زمینههای عمرانی شهرها، روستاها، ورزشی، دانشگاهی بهداشتی به نسبت صد در صد به مرحله اجرا درآمده علاوه بر آن انجام پروژههای دیگری مربوط به مطالعات واجرای کارهای عمرانی، راهسازی وراه آهن و... مورد توصیه وتأکید مقام معظم رهبری قرارگرفت که باپیگیری مسئولان درمراحل مختلف مورد اجرا قرار گرفته است. باشد که با اتمام کلیه پروژههای مورد تأ کید حضرت آقا برکت این سفر تداوم یابد.

*دبیر حزب موتلفه اسلامی استان یزد

 

https://shoma-weekly.ir/OEJIHB