شهرستانها

سخن سنجیده لازمه مدیران ارشد استان است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه در پی سخنان نسنجیده و توهین‌آمیز استاندار کرمانشاه به روحانیت معزز گفت: امروز عصر ارتباطات است و دسترسی مردم به شبکه‌های اجتماعی زیاد شده و قطعا بازتاب بیرونی اینگونه اهانت‌ها گسترده خواهد بود و این به صلاح نظام جمهوری اسلامی نیست.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه در پی سخنان نسنجیده و توهینآمیز استاندار کرمانشاه به روحانیت معزز گفت: امروز عصر ارتباطات است و دسترسی مردم به شبکههای اجتماعی زیاد شده و قطعا بازتاب بیرونی اینگونه اهانتها گسترده خواهد بود و این به صلاح نظام جمهوری اسلامی نیست.

کرمی راد افزود: با توجه به اینکه ایشان خود یک مدیر ارشد در استان است، سخنان اینچنینی زیبنده او نیست البته اینکه استاندار کرمانشاه گفته ما هم به سمت شهرداری غش میکنیم، ما این غشکردن ایشان را به فال نیک میگیریم؛ زیرا کلانشهری همچون کرمانشاه پروژههای کلان عمرانی هم نیاز دارد؛ بنابراین با این باند بازیها و بده بستانهای استاندار فعلی ما، امیدواریم فعالیتهای عمرانی مورد نیاز و گسترده مردم کرمانشاه از همین طریق تامین گردد و این سبب خیر شده و بر ساماندهی شهر ما اثر مثبت بگذارد.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته باید اضافه کنم که این اهانت مسبوق به سابقه هست؛ زیرا اگر در گذشته با چنین جرایمی برخورد میشد دیگران به خود اجازه نمیدادند که به ساحت مقدس روحانیت اهانتی بکنند و به استهزاء بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: در دولت قبل یک سری وبلاگهای زنجیرهای در استان کرمانشاه با اهداف سیاسی طراحی و راهاندازی شد و در آن به علما و روحانیت اهانتها کردند از جمله آن موارد؛ نماینده محترم ولی فقیه در استان، امام جمعه موقت کرمانشاه، دبیر جامعه روحانیت کرمانشاه و تعدادی دیگر از این عزیزان.

این مدرس دانشگاه افزود: بهرغم اینکه به دستور دادستان و تلاشهای شبانهروزی پلیس فتا و دستگاههای امنیتی، گردانندگان و مدیریت اینگونه وبلاگها را شناسایی کردهاند؛ اما متاسفانه هیچگونه برخورد قاطعی صورت نگرفته و در این زمینه بابی باز شد و شاهد توهین مجدد شدهایم.

کرمی راد با اشاره به حساسیت موضوع یادآور شد: انتخاب مشاوران معتدل و پایبندبودن به رویه اعتدال قطعا از رخدادن چنین موضوعاتی میتواند جلوگیری کند و این موضوعات نهتنها زیبنده استان و نماینده عالی دولت در استان نیست، بلکه قطعا استان را به سمت حاشیههای بیدلیلی میبرد که در روند خدمتگزاری و توسعه استان مشکل ایجاد میکند. بنابراین رئیس دولت که خود یک روحانی است باید در برابر این موضوع عکسالعملی مناسب و قاطع نشان بدهد یا اینکه فرد خاطی خود از ساحت مقدس روحانیت عذرخواهی کند.

https://shoma-weekly.ir/MiFro2