ورزش

سخنان مغرضانه مربیان کشتی خارج از گود!

مهم این است که رسول خادم و محمد بنا با تیم خود به جایی نرسند، حتی اگر پای المپیک و منافع ملی در کار باشد!

امید توکلی - گاهی آدم دنبال چیزی می‌رود و به چیز دیگری می‌رسد. گاهی آدم می‌داند که به چه چیز دیگری رسیده است و گاهی نمی‌داند!
گاهی هم مثل برخی دوستان برایشان فرقی نمی کند که به چیزی برسند یا نرسند!
بلکه مهم این است که رسول خادم و محمد بنا با تیم خود به جایی نرسند، حتی اگر پای المپیک و منافع ملی در کار باشد!
برای این که روشن شوید و از مقصودمان سر در آورید باید خدمت شما عرض کنیم، راقم این سطور اواخر هفته گذشته حدود نیم ساعت با رسول خادم مدیر تیم‌های ملی هم کلام شد و حرفهایی شنید که دود از کله‌اش برخاست!
رسول خادم که کارد می‌زدی خونش در نمی‌آمد با ناراحتی می‌گفت: جریانی در کار است تا توقعات را از تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی بالا و بالاتر برده و بدین شکل فشار روحی و روانی فراوانی به کشتی گیران در المپیک وارد کند. این جریان همان جریانی است که سالهای سال بالای سر تیم ملی در رقابتهای المپیک بود و وقتی پس از سالها، سیطره آنان در المپیک 2008 پکن برچیده شد، بلایی بر سر تیم محمد معزی پور آوردند که تنها یک مدال برنز توسط مراد محمدی کسب کنند و حالا هم قصد دارند همان شرایط را برای ما در المپیک 2012 لندن بوجود بیاورند.
البته قهرمان و پهلوان سرشناس کشورمان حرفهای فراوان دیگری هم داشت که قرار شد فعلاً به رسم امانت نزدمان محفوظ بماند تا پس از اتمام المپیک لندن و با صلاحدید رسول خادم آن را به چاپ برسانیم اما راستش را بخواهید از شنیدن این صحبت‌ها دلمان گرفت. متأسفانه تجربه نشان داده که بزرگان کشتی و اصولاً ورزش ما بیش از آن که به سربلندی و موفقیت کشورمان فکر کنند به دنبال منافع و مطامع فردی خود هستند و...
فرقی نمی‌کند، بدخواهان کشتی در حال حاضر چه کسانی هستند، مهم این است آنان چشمان خود را روی منافع ملی بسته اند!

https://shoma-weekly.ir/B9vAOv