شهرستانها

ستاد پشتیبانی مردمی جبهه مقاومت در شهرستان‌ها تشکیل شود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان گفت: استکبار جهت نابودی اسلام، تمام توان خود را به کار بسته پس حمایت از جبهه مقاومت، پشتیبانی از بقاء اسلام است.
حسن خرمیان که در جلسه شورای معاونین حزب سخن میگفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و همچنین ۳۰۰۰شهید استان سمنان افزود: استان سمنان در هنگام پیروزی انقلاب و پس از آن در هشت سال دفاع مقدس جزء پیشگامان بوده و هست. لذا خانوادههای مؤمن در شهرها و روستاهای استان ما شهدای زیادی تقدیم اسلام و انقلاب کردهاند و به این هم خرسندند و هم روحیه دفاعیشان‌‌ همان روحیه زمان امام راحل و دوران جنگ تحمیلی است.

وی افزود: بعد از انقلاب معادلات دنیا بهم ریخت و انقلاب اسلامی مسئله جدایی دین از سیاست را باطل کرد و این برای استکبار خوشایند نبود و دست به توطئههایی جدید زدند؛ اما امروز همه کشورهای اسلامی بیدار و آگاه شدهاند و دشمن دارد از تمام ظرفیتهای خود استفاده میکند تا جلو این موج بیداری را سد کند. آنها کسانی هستند که ادعا دارند دنیا تبدیل به یک دهکده جهانی شده و کد خدای آن باید آمریکا باشد. اسرائیل و آمریکا به عنوان دشمنان ما نمیخواهند تشیع و نظام جمهوری اسلامی در منطقه بدرخشد. با اتفاقاتی که در این مدت اخیر در عراق و سوریه رخ داد، تمام زحمات آنها برای ایجاد مانع در پیشرفت و صدور تفکر انقلاب اسلامی به هدر رفت.

خرمیان با بیان مشکلات برخی از مسلمانان کشورهای منطقه، همراهی و حمایتهای مادی و معنوی از آنها را به عنوان رسالت دینی و انسانی امری ضروری دانست.

دبیر استان سمنان با اشاره به وجود مشکلات عدیده برای مسلمانان به ویژه شیعیان در کشورهای اسلامی منطقه، اهمیت حمایتهای مادی و معنوی را از آنها دو چندان توصیف و ملت بزرگ ایران را در این راستا همواره پیشقدم معرفی و خاطرنشان کرد: نیاز امروز جبهه مقاومت در حوزه عراق و سوریه پشتیبانی و حمایت است.

وی افزود: شیعیان در سوریه در منگنه قرار دارند و ما با کمکهای مالی میتوانیم به کمک برادران سوری خود برسیم و هیچ ابایی نیز از طرح این مسئله نداریم. امروز ضرورت راه اندازی ستاد پشتیبانی مردمی از جبهه مقاومت در سوریه احساس میشود و با توجه به تأکیدهای رهبر معظم انقلاب در خصوص یاری رساندن به مسلمانان منطقه، همه آحاد مردم باید در این راستا آمادگی داشته و با تشکیل ستاد پشتیبانی مردمی از جبهه مقاومت در شهرستانها مردم را در حمایت از این جبهه وارد عمل کرد.

https://shoma-weekly.ir/DacocC