شهرستانها

سال انتخاب صالحان دلسوز در آذربایجان شرقی

یکی از نشانه‌های جامعه‌پذیری یک مدیر موفق پس از آسیب‌شناسی‌؛ ثبوت شخصیتی، ظهور پاک نیتی و همین‌طور تشخیص حق از باطل است که در جامعه استانی امروز ما باید بروز و ظهور داشته باشد.
رحیم جهانی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: آسیبشناسی یکی از امور مهم در موفقیتها است و نیز بیتوجهی به آن منجر به عدم موفقیتها و پدیداری مشکلات عدیده میشود.

وی افزود: مدیرانی که از کنار آن بیتفاوت گذشتهاند با خسران سیاسی و معنوی مواجه شدهاند و بعضا بهدلیل عدم جامعهپذیری مدت مدیدی از فعالیتهای سیاسی و اجتماعی باز ماندهاند و بالعکس مدیرانی که نسبتبه آسیب شناسی خویش از منظر علمی و عقلی پرداختهاند. نهتنها دامنه فعالیت خود را گسترش میدهند، بلکه دانا برگذشته، عالم برحال و آگاه از آینده میشوند و پیچیدگیها را با محوریت عقلانیت و با بسط علم هدفدار رمز گشایی میکنند.

جهانی به علائم و نشانههای این موضوع پرداخت و گفت: یکی از نشانههای جامعهپذیری یک مدیر موفق پس از آسیبشناسی؛ ثبوت شخصیتی، ظهور پاک نیتی و همینطور تشخیص حق از باطل است که در جامعه استانی امروز ما باید بروز و ظهور داشته باشد.

جهانی همچنین در ادمه گفت: آشنایی با ایدئولوژی سقیفه و قرارگرفتن در حصن حصین ولایت و تسلیم قدرت حقبودن و اعتقاد به مطالبات به حق مردم از جمله مواردی است که لازمه یک مدیر موفق و یک نماینده دلسوز محسوب میشود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان آذربایجان شرقی در خاتمه اظهار داشت: با داشتن چنین شرایطی است که میتوان محاط بر محیط و مجاب بر اجابت خدای سبحان شد و لذا ما امید داریم در استان ما که همیشه از پیشتازان بوده در رقابتهای سیاسی امسال عمدتا نخبگان علمی و سرفرازان فرهنگ دینی، کارشناسان اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، موسپیدان مجرب و آشنای به مدیریتها، دلسوزان، صالحان مراکز علمی که چشم به توسعه کشور و سعادت و عزت ایرانی دوختهاند همه توان خود را در طبق اخلاص گذارند و درد آشنایان دلسوز را برای مجلس و دیگر جایگاهها مدیریتی انتخاب کنند.

https://shoma-weekly.ir/7qpsUS