شهرستانها

سازمان ملل در دستان آمریکا به عروسک خیمه شب بازی تبدیل شده است

ننگ رقت انگیز این رسوایی دامن کمیسریای عالی حقوق بشر سازمان ملل را در بر می گیرد که در دستان ناتو و آمریکا به عروسک خیمه شب بازی تبدیل شده است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی در آذربایجان شرقی با اشاره به دور جدید درگیریهای قومی در برمه گفت: دست های آمریکا و صهیونیست ها در کشتار مسلمانان برمه مشخص و آشکار است.
بیوک مقدسی اظهار داشت: غرب به خصوص آمریکا که همواره دم از دفاع از حقوق بشر و دموکراسی و آزادی می زند، چه عکس العملی درقبال این کشتار داشته است؟
وی از سکوت مجامع و سازمان های جهانی در این خصوص انتقاد و خاطرنشان کرد: به واقع امروز این نهادهای به ظاهر حامی ملت های ستم دیده به ابزاری در دستان قدرت های بزرگ تبدیل و هیچ اختیاری از خود ندارند.
مقدسی اظهار کرد: موازین مربوط به حقوق بشر باید چنان رعایت شود تا از حقوق پایمال شده ضعفا و مظلومان دفاع و ظالم را به شدت محکوم و رسوا کند، اما مشاهده می کنیم که هم اکنون در جهان و به ویژه در باره مسلمانان غیر از این عمل می شود و هزاران نفر در جلوی چشمان مردم جهان به طرز فجیع کشته می شوند ولی آب از آب تکان نمی خورد.
وی گفت: این در حالی است که نهادهای مدعی حقوق بشر حتی بیانیه ای ظاهری برای محکومیت آن صادر نمی کنند که باید بر چنین حق طلبی و دفاع از انسانیت ننگ شود. مقدسی گفت: ننگ رقت انگیز این رسوایی دامن کمیسریای عالی حقوق بشر سازمان ملل را در بر می گیرد که در دستان ناتو و آمریکا به عروسک خیمه شب بازی تبدیل شده است.

https://shoma-weekly.ir/LXk89E