اندیشه

سازمانی برای فتنه انگیزی

آناتومی فکری ریچارد رورتی به گونه ایست که تمام گفتمانهای معارض در غالب یک تابلو، سرباز شوند تا کودتا شکل بگیرد و در جغرافیای این نظریه همه هستند؛کمونیستها، بهاییها، منافقین، لس آنجلسیها، نیویورکیها، پهلوی ها و...
میثم معافی- آقای ریچارد رورتی(یکی از قدیمی ترین رهبران عملیات سری CIA  در حوزه اندیشه و پیش برنده های جنگ کثیف روشنفکران در ایران) در 22 خرداد سال 1383 وارد تهران شد و 2 روز در تهران ماند تا با همکاری داریوش شایگان و رامین جهانبگلو به ارزیابی وضعیت جریان غرب محور اصلاحات در ایران بپردازد.
رورتی خطاب به عوامل ایرانی اش گفت: پروژه گذار به دموکراسی(حکومت سازگار با آمریکا و غرب) بواسطه بازسازی سنت و اصلاح دین نیست(اصلاح طلبی معنا ندارد) بلکه نیازمند اتکاء محض به سنتهای آمریکایی و پیروی از فلسفه عمل گرایی یا پراگماتیسم است و باید با گسترش نهادهای دموکراتیک(NGO ) یک نیروی اجتماعی سازمان یافته برای مبارزات مدنی(سازمان کودتا) تربیت کرد تا آنان در یک لحظه تاریخی، دموکراسی آمریکایی(کودتا) را حاکم کنند.
آناتومی فکری ریچارد رورتی به گونه ایست که تمام گفتمانهای معارض در غالب یک تابلو، سرباز شوند تا کودتا شکل بگیرد و در جغرافیای این نظریه همه هستند؛کمونیستها، بهاییها، منافقین، لس آنجلسیها، نیویورکیها، پهلوی ها و...
این است که آقای پرز(رئیس جمهور اسرائیل) در فتنه 88 گفت: اصلاح طلبان(بخوانید همه گروههای معارض داخلی) سرمایه و یا سربازان ما هستند.
و امّا سازمان بهاییت 2 گونه است:
1-   سازمان فکری
2-   سازمان عملیاتی و تشکیلاتی
-         کارکرد سازمان فکری جلوگیری از ریزش ها است.
-         کارکرد سازمان تشکیلاتی جذب و رویش ها است.
بهاییت یک حزب و یک تشکیلات اسرائیلی است و سازمان فکری آن به منزله یک مذهب نیست، بلکه سازمان فکری طراحی شده بهاییت برای «مبارزه» با «مذهب» بویژه گفتمان شیعه می باشد.
سازمان بهاییت در جذب تشکیلاتی با شیوه ی" اباحی گرایانه" عمل می کند، لیکن برخلاف "سیستم جذب"در سازمان فکری اش، سکولار(ضد دین) است. یعنی روش جذب تشکیلاتی آن به گونه ایست که گویا موافق همه هست و مخالف هیچکس نیست اما در محتوا یک ساختار متضاد فکری دارد (به ویژه با اسلام).
-آقای مصطفی ملکیان(فراماسونر) می گوید: هیچ گفتمانی(جریانی) در ایران بدون اتکاء به ادبیات مذهبی نمی تواند نفوذ پیدا کند بر این اساس بهائیت بواسطه ساختار مذهبی ایرانیان، از روش نرم خویانه و مداراجویانه نسبت به دین استفاده می کند.(روش جذب)میدان داری بهایی ها دردوران  رژیم پهلوی بنابرعلت فوق بودکه بایک شیوه وسلوک شبه مذهبی؛سازمان روحانیت راتحت الشعاع قراردهند.
می توان در یک جمله بهائیت را اینگونه تعریف کرد که: بهایی شدن یعنی مسلمان نبودن و یا بهاییت این نیست که بهائی شوی، بلکه این است که مسلمان نباش، هر چی و هر که خواهی باش.
فرضیه:
یکی از اصول 12 گانه بهائیت در کتاب مقدس اصل«ترک تمام تعصبات» است حتی در آن کتاب روابط نامشروع جنسی فقط با زن پدر حرام است و جواز برای مابقی است. بنابراین در ساختار مسلکی بهائیت، جنس چینش ها، ضد اسلامی است تا یک بهایی به معنای واقعی، ضد اموزه های اسلامی و ضد مسلمانان باشد.
سیاست بهائی و بهائیت سیاسی:
 عباس افندی گفت: بین قوای دینیه و سیاسیه تفکیک لازم است و بهائیان به امورات سیاسی تعلقی ندارند. اما در عمل و به اقتضای ساختار حزبی و تشکیلاتی، بهائیت یک فرقه سیاسی و یک مدعی حکومت و کامل کننده استراتزی نیل تاسند است.( در خزانه های سری اسرائیل؛ استراتژی نیل تا فرات، نیل تا سند نوشته شده است)
به دلایل ذیل:
1-درایران تسلط بر 4 استان یکی از اصول بهائیت است.(مازندران، فارس، تهران و آذربایجان-واساسا ایران راارض اقدس بهائیت می دانند)
2-در افکار پنهان، بهائیت؛ سلطه جو و جاه طلب هستند و برای تسلط بر ایران، از ابزار اقتصاد و نفوذ اقتصادی استفاده میکنند.(قبل از انقلاب به اقتصاد و منابع اقتصادی و سرما یه ای مسلط بوده اند) و امروز در ایران اسلامی هم بواسطه عدم نظارت بویژه مسامحه دولت اصلاحات در حوزه های مختلف اقتصادی اعم از:دارو، لوازم بهداشتی، خودرو، نوشیدنی معروف رانی، ماشین آلات کشاورزی، عینک، لپ تاپ و... و فعالیت اقتصادی در جغرافیای آسیای میانه و حوزه خلیج فارس مثل دی تو دی و ... فعالیت دارند. که بهائیت را به چریک های اقتصادی تبدیل نموده است.
3-بیت العدل(شورای فتوای بهائیت) به حلقه یاران ایران(7 نفر) برای اولین بار در سال 1388 مقارن با فتنه 88 در 13 آبان دستور اغتشاش و آشوب در ایران را داده است و این یعنی یک عملیات براندازانه سیاسی در مقابل یک نظام سیاسی مستقر.
4-بهائیت بواسطه اینکه اسرائیل را قبله خود می داند، نقش یک سرباز و یک پیرو را برای راهبرد اسرائیل بازی میکند و امروز با توجه به بیداری اسلامی در منطقه خاص جهان اسلام و انزوای ویران کننده اسرائیل، انگیزه بالایی برای فعالیت دارد(براندازانه) و این نشان دهنده اغراض سیاسی است.
5-7 هزار تیوتر (مبلغ بهایی)در ایران، در محافل(ضیافت) خودشان ؛موظف هستند که پول جمع آوری کنند و برای اسرائیل(بیت العدل) بفرستند و اسرائیل هم دشمن ایران است. بنابراین بهائیت یک مسلک فرقه ای صرف نیست بلکه یک عمل سیاسی ضد امنیتی هم در اعمال او مستتر است.
6-بهائی ها بویژه تیوترها، شیعه را شنیعه گویند و کینه آنها نسبت به2 رکن اسلام است:
1-روحانیت
2-عاشورا
و این ضدیت، همه اش سیاسی و براندازانه است.
مایکل برانت(مسئول بخش شیعه شناسی سازمان سیا) در کتاب «طراحی برای ویران کردن و تجزیه خداشناسی» نوشت در سال 1979 در ایران بواسطه انقلاب اسلامی، تمام منابع آمریکا و غرب از بین رفت و این فارغ از بی کفایتی پهلوی ها به 2 عامل مهم بستگی داشت:
1-آخوند(روحانیت)
2-عاشورا
راهبرد مهار بهائیت:
با 2 نگاه باید استراتژی مهار را تعریف کرد:
1-نگاه امنیتی
2-نگاه فرهنگی
-در حوزه کارکرد امنیت محور، حرکت فرهنگ محور، ناکاراست.
-در حوزه کارکرد فرهنگ محور، حرکت امنیت محور ناکاراست.
-باید یک سامانه تهاجمی و یک سامانه تدافعی تعریف کرد.بطوریکه در ستون ملت ریزشی ایجاد نشود و جذب بهائیت نشوند.(کارکرد فرهنگ محور- فرهنگ سازی-جنبش نرم افزاری- بصیرت افزایی)
 
 
*بهائیت در جذب تشکیلاتی از چند خلأ در حال حاضر استفاده می کنند:
 
1-خلأ ناشی از معضلات اقتصادی و معیشتی(دام برای جذب جوانان)
2-خلأ ناشی از معضلات جنسی(موسیقی و اختلاط زن و مرد در ضیافت ها)
3-خلأ ناشی از بینش و آگاهی ناقص و ضعیف از دین بویژه وقتی افراد در معرض شبهات قرار می گیرند.
اختلافات و زیست در یک شرایط نامتعادل به لحاظ عقاید سست و ویرانگر، در بهائیت بسیار زیاد است و این در حالی است که بیت العدل فتوایی صادر نمود و بهائی ها را از اختلافات بر حذر داشت و همچنین در مصاحبه ها و افشاگری های بهائی هایی که مسلمان شده اند هم این نکته مهم نهفته است که بسیاری هستند که بواسطه پیام یا ایمیل اظهار پشیمانی میکنند.
راهکار(بخشی از کار ویژه های عملیاتی)
1-ایجاد محدودیت در فعالیت اقتصادی (خرد و کلان) بهائی ها بویژه نظارت و تسلط کامل اطلاعاتی بر شهرک های صنعتی و اقتصاد بازاری
2-پرداختن به آثار بهائیت و افشای چهره پنهان و کینه جو و افکار سست و بنیان برافکن
 بواسطه: نهضت سخنرانی-تسلط بر فضای مجازی- ایجاد کمپین و تجهیز حوزه های علمیه و روحانیت به عنوان کار ویژه منابر.
3-انتشار وسیع آثار و مصاحبه های بهائی های پشیمان مسلمان شده(شوک بزرگی برای بدنه بهائیت است)
4-فعالیت میدانی و متمرکز در حوزه های ستادی و تشکیلاتی بهائیت(ستادها و سازمان بهائیت بدلیل مخفیانه بودن ؛محل زندگی جمعی آنان است) بنابراین شناسایی در محلات و مناطق بهائی نشین باید نگاه ویژه باشد به نحویکه هراس و ترس در بدنه تشکیلاتی آنان ایجاد شود.
5-القاء حس خطر ناشی از بهائیت در مردم بواسطه افشای چهره مخوف، بویژه افشای ارتباط فکری و سازمانی و پیوند عمیق بهائیت و اسرائیل بسیار برای ملت متدین محل اثر منفی است.
6-صدا و سیما و مطبوعات و رسانه هاباید بطور سیستمی، مقالات، مصاحبه هایی از بهائی هایی که مسلمان شده اند را پخش و منتشر نماید.
7-آموزش و پرورش باید به مشاوان پرورشی، خطر بهائیت را گوشزد نماید و بخشی از وظایف آنان را بهائی شناسی دانش آموزان تعریف نماید.
8-دانشگاهها بویژه بسیج دانشجویی به این بخش از مخالفان نظام (بهائیت) بپردازند.
راهبرد امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی 3 مرحله ای بود:
-راهبرد از" ایران تا جهان" در مقابل" استراتژی نیل تا فرات".
1-اسلام در ایران
2-اسلام در جهان اسلام
3-اسلام در جهان(مقدمهظهور)
*جهت گیری کلی ایدئولوژی بهائیت؛متنافی با راهبرد انقلاب است.
و آن عبارتند از:
1-ادعای بابیّت و حتی مهدویّت و ظهوریت را مترادف با بهائیت دانستن
به دلایل ذیل توجه کنید:
الف) بابیت: تئوری عبور از رکن مرجعیّت و روحانیت به عنوان نواب امام زمان (عج) در خواستگاه اعتقادی شیعه(بویژه ولایت فقیه)است
ب) بهائیت: با فرض تئوری «انا المهدی» عبور از « قائمیت  امام مهدی(عج)»است.
2-سکولاریزم معکوس به منزله«دین زدایی از سیاست» تئوری بهائیت است(سیاسی ترین فعل است).
چراکه:
-انجمن حجتیه و جریانهای سکولار داخل کشور مثل مشارکت و ... دچار تئوری «سیاست زدایی از دین» هستند.(برخلاف بهائیت که سبک"دین زدایی ازسیاست"راداراست)
-جعل زیارت عاشورا توسط بهائیت
-چاپ قرآن سکولار توسط سرویس سیا (که مورد استقبال بهائیت است)
-انحراف در قائمیت امام مهدی(عج)
و... از مصادیق «دین زدایی از سیاست» فرقه ضاله بهائیت است.
3-تئوری "جهان وطنی" به معنای نفی قبح تسلط اجنبی و کفار
نکته:
ناسیونالیزم به منزله نادیده انگاشتن ظرفیت اسلامی است و تئوری جهان وطنی به منزله نادیده انگاشتن توطئه استکبار در استثمار سرزمین های مادری است(سلب ملیت) و به فرآیند"گلوبالیزیشن" آمریکایی شدن جهان کمک می کند.
برخی از جزئیات ایدئولوژیک بهائیت:
1-ترک تقلید ؛برای معارضه با مرجعیت فقها(درحالیکه اسلام ؛جهل رادرمقابل عقل نمی داند بلکه ؛جهل درمقابل علم است)
2-وحدت ادیان(به منزله پلورالیسم دینی است و اینکه همه ادیان مثل هم هستند و هر کس برای خودش)
3-ترک تعصبات (تزریق«اصاله الاباحه» برای عبور از هر فعل حرام و واجب) «دین زدایی از مرام و مسلک بهائیت است»
4-تساوی حقوق زن و مرد (تشکیک در نظام قضایی اسلام)
بهائیت و انجمن حجتیه:
فرقه انجمن حجتیه از جمله گروههایی است که به دلیل مشی منحرفانه همیشه مورد نهی و نهیب حضرت امام خمینی(ره) بوده اند (منشور روحانیت امام خمینی -اسفند 67)
-دربار پهلوی از دو فرقه انجمن حجتیه و بهائیت در جهت مهار همدیگر استفاده می کرد در عین حال از ظرفیت آنها هم استفاده می نمود(چون انجمن حجتیه مشی ضد بهائی گری دارد)
-انجمن حجتیه با توجه به مشی مذهبی البته منحرفانه می توانست نقش یک آلترناتیو برای جریان اصیل روحانیت و انقلاب را در عصر پهلوی بازی کند.
-در حال حاضر انجمن حجتیه و بهائیت 2 ضلع همسو از جهت مخالفت و معاندت با نظام جمهوری اسلامی ایران در دایره اپوزوسیون خارجی و داخلی می باشند.
راهبرد «ضدیت» انجمن با بهائیت «شبه امنیتی» است از این جهت که در جهت مهار و ضربه به بهائیت از "تبلیغ تهاجمی" استفاده می کند و جنس "تبلیغ تهاجمی" در مقابل "تبلیغ نرم آموزشی" قرار دارد.
فرم مواجهه نظام
 آیا باید به صورت « دو دست باز » انجمن را در جهت مقابله با بهائیت در داخل کشور رها کرد یا خیر؟
آنچه که واضح است این است که هر 2 فرقه(حجتیه-بهائیه) از جمله فرق سیاسی منحرف و مضلّه و از حیث سازمانی برانداز محسوب میشوند وطبیعی است که نباید در تعریف پروژه های تبلیغی در شرایط "دست باز" باشند.
نکته:
-تمرکز مبارزه با بهائیت اگر در داخل نظام در انحصار انجمن حجتیه باشد، تصویر مناسبی از منظر آرمانی برای نظام نیست چراکه نظام مقدس اسلامی دارای یک ریشه ایدئولوژیکی قوی و پایگاه منطقی و فکری بالاست و قادر به مهار هر نوع فرقه شبه ایدئولوژیکی منحرفانه است.
ضمن اینکه می توان انجمن را در شرایط "یک دست بسته "در مواجهه با فرقه ضالّه بهائیت دائما" یک جدال نیابتی" را تعریف کنند.(تاکتیک مهار نیابتی)
 
-در سبک عملیات سیاسی؛ بهائیت بویژه در رویدادهایی همچون انتخابات وتخصیصا فتنه88 با جریانهای دیگر اپوزوسیون نظام در درون نظام یک مخرج مشترک در 3 محور داشت که این مخرج مشترک بر اساس «نظریه ریچارد رورتی» است که در ابتدای تحلیل آمده است:
1-خارج کردن دین از حوزه ی اجتماعی و در رأس ان سیاست و حکومت.
2-توجیه حضور استعمار در کشور «نظریه داروینیسم»
3-تثبیت نیروهای غرب گرا در ارکان سیاست گذاری و تصمیم گیری کشور.(خوشگذرانی ها درزمان دولت اصلاحات)
-جریان زنجیره ای سکولار در کشور اعم از نهضت آزادی تا مشارکت و مجاهدین (نبوی و رجوی و...)بدنبال 3 محور عملیاتی فوق هستند(وبودند) و تنها ابر حریف یا مانع بزرگ برای آنان «اصل ولایت فقیه» است.
بنابراین بر اساس این «منش سیاسی» نباید ظرفیت سیاسی و عملیاتی بهائیت را منحصراً اندازه گیری کرد بلکه باید آن را به مجموعه جریان فتنه اضافه نمود، چرا که در فتنه 88 بهائیت به مجموعه فتنه داخل و خارج اضافه شد.
بخشی از خطرات بهائیت یا سازمان بهائیت را می توان در چند محور ذیل خلاصه کرد:
 
1-جاسوسی(عملیات نفوذ)
2-خرابکاری: و عملیات شبه نظامی همانند 6 دی 88 (عاشورا 88)
3-حقوق بشری(توضیح در ذیل خواهد آمد،بند3)
-در سال 85 کنگره آمریکا قطعنامه ای صادر کرد که آن دستمایه جدید برای اقدامات ضد ایرانی بود.
-:BBC 300 هزار تن بهایی در ایران در وضعیت بدی قرار دارند را گزارش داد.
با این 2 خبر میتوان دریافت احیاناً این فرقه با بروز یکسری رفتارهای خارج از تعهد خودشان به نظام مثل: فعالیت در جهت جذب و ...، بخواهد زمینه برخورد سلبی سیستم امنیتی و خشن محور نظام را فراهم کند تا یک خوراک تبلیغاتی جدیدی در بخش حقوق بشر را در جهت تقویت یک دیپلماسی ضد ایرانی دستگاه رسانه ای و سازمانهای بین المللی ایجاد نماید و این قضیه با توجه به حکم اعدام حلقه ی یاران ایران، می تواند یک «گفتمان حقوقی» جدیدی بر علیه نظام توسط سازمانهای حقوق بشری را تأسیس شود.
مصرف  کوکتول مولوتفی فرقه؟
 
-بهائیت چه قبل از انقلاب و چه در زمان فعلی، فاقد پایگاه اجتماعی بوده و هست بنابراین، جنس مصرف این فرقه در همین حدّ به اصطلاح «کوکتول مولوتفی» است. (برای جبهه ضدّ نظام)
با 2 کد تحلیلی می توان اثبات کرد که بهائیت یک فرقه ابزار محور ؛کوکتول مولوتفی برای غرب است:
1-در دوران پهلوی دوم، هویدا به عنوان یک نخست وزیر به دستور شاه حبس می شود تا برای کنترل انقلاب و انقلابیون مصرف شود. نکته اینجاست که از هویدا از ناحیه آمریکا و یا انگلیس حمایتی نشد و النهایه هویدا به دست انقلابیون اعدام گردید.(هویدا بهایی بود )
2-نشانه ای دیگر اینکه در حال حاضر، بهائی ها با توجه رابطه سازمانی و تشکیلاتی با اسرائیل فقط می توانند به صورت موقت برای به اصطلاح زیارت معابدشان به مدت مشخص در اسرائیل اقامت داشته باشندو این شاید به این معنا هم باشد که به لحاظ ریخت شناسی فرقه ای بهائیت و صهیونیسم نگاه مشترکی به فلسطین به عنوان ارض موعود دارند و این می تواند برای اسرائیل یک آلترناتیو فرقه ای باشد.
رصد اطلاعاتی بهائی ها(گزیده فتنه88)
-در فتنه 88 پیامک و ارتباط تلفنی قطع بود بنابراین می توان دریافت که ارتباط تشکیلاتی فیس تو فیس(face to face) برقرار بود.
-سازمان ارتباطی در 2 بخش تیمی و سرتیمی صورت می گیرد.
-محل ارتباط گیری در 2 کلاس(فوتبال-موسیقی) بوده است.(گلدکوئیستی عمل می کنند)
-پیامک ها کد رمز دارند.
-دستورات و پیامک ها و پیام های «بیت العدل» در 2 بخش صادر می شود:
1-بخش پیام برای ایرانی ها
2-بخش پیام برای بهائی ها(جهان)
-تشکیلات سیاسی بهائیت به صورت ستادی در 2 بخش خلاصه می شود:
1-ضیافتها (هر 19 روز)
2-تشکیلات خادمین
تشکیلات خادمین در 2 بخش فعالند:
1-فرهنگی
2-هنری و روحی
-جذب تشکیلات خادمین شکل می گیرد و برنامه نویسی و برنامه ریزی می شود.
قانون و بهائیت:
در فتنه88 بهائیت نقش فعالی داشته و آن هم فتنه ای که دشمن به دنبال براندازی نظام اسلامی بو ده است. و اولین بار بهائی ها به دستور بیت العدل شرارت به خرج داده اند.(قائله عاشورای 88 - 6دی)
ماده 187 قانون مجازات اسلامی:
-هر فرد یا گروهی که طرح براندازی حکومت اسلامی را بریزد و برای این منظور اسلحه  و مواد منفجره تهیه کند و نیز کسانی که با آگاهی و اختیار،امکانات مالی مؤثر و یا وسایل و اسباب کار و سلاح در اختیار آنها بگذارد محارب و مفسد فی الارض هستند.
-منظور از گروه یعنی کسانی که دارای یک تشکیلات و سازمان باشند و وحدت قصد اعضا برای براندازی در آن مصداق داشته باشد.
- جرم مزبور از جمله جرایم سیاسی است.
- در حقوق اسلامی قیام مسلحانه حکم بغی را دارد والبته چون بهائیها، مسلمان نیستند ویکی ازشرایط"بغی"  مسلمان بودن است، بنابراین غیر مسلمانها(مثل بهائیت) در طرح اندازی براندازانه «محارب» محسوب می شوند نه باغی. (مواد498 و 499 قانون مجازات)
-اصل 12 قانون اساسی، دین رسمی را اسلام(جعفری اثنی عشر) و دیگر مذاهب اسلامی هم در زمره آن می داند.
-اصل 13 اقلیتهای دینی را زرتشتی، کلیمی، مسیحی احصاء نمود.
-بنابراین بهائیت به منزله تشکیلات و یک حزب میتواند تعریف شود نه یک فرقه یا مذهب.(بهائیت مشمول اصول12-13قانون اساسی نیست)

https://shoma-weekly.ir/XibNX3