شهرستانها

ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) رفیع تر از آن است که مورد خدشه واقع شود

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین گفت ؛ دشمنان قسم خورده اسلام در پی خصومت دیرینه خود با مکتب اسلام از هر جنایتی فروگذار نمیکنند ولی بی شک ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) رفیع تر و غنی تر از آن است که با اهانت گروهی بی مایه و پست خدشه دار گردد.


دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین گفت ؛ دشمنان قسم خورده اسلام در پی خصومت دیرینه خود با مکتب اسلام از هر جنایتی فروگذار نمیکنند ولی بی شک  ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) رفیع تر و غنی تر از آن است که با اهانت گروهی بی مایه و پست خدشه دار گردد.
محمدحسین شفیعی ها در گفتگو با خبرنگار هفته نامه شما در خصوص اینکه همچون گذشته این هتک حرمت نسبت به ساحت مقدس نبوی این بار هم از طرف مسلمانان جهان بدون پاسخ نخواهد ماند، افزود:  خشم همه مسلمانان جهان نثار آنانی که با هراس از بیداری اسلامی در پی نیل به اهداف پوچ خود هستند.
شفیعی ها ادامه داد ؛ دامن پاک هنر هرگز چنین پلشتی ها و خیره سری ها را بر نمی تابد و قطع به یقین، اصحاب فرهنگ و هنر کشورمان و همچنین استان قزوین به ویژه هنرمندان عرصه سینما چنین لجن پراکنی و دون صفتی را تاب نمی آورند. هرجا که اینگونه رفتار پوچی از دشمن سر می زند نشان از اعتلای دین قدسی اسلام و منادیانش دارد که آزادی خواهی و انسانیت از جمله تاکیدات مهم آن است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: بنابراین جامعه هنری استان قزوین مراتب انزجار خود را از این رفتار که نشان از نداشته‌های دشمن زبون است اعلام می دارد و تسلیت خود را به ساحت پاک امام عصر(عج)،  مقام معظم رهبری و همه مسلمانان یکدل و معتقد جهان عرض می کند.

https://shoma-weekly.ir/3k0liA