زنان

زن های سایه موساد

تحقیق این خاخام یهودی تحت عنوان «ارتباط غیرقانونی در راستای امنیت ملی» توسط مؤسسه تحقیقات دینی در شهرک «گوش استزیون» در نزدیکی بیت‌المقدس منتشر شده است .عاری شوات پیشنهاد داده در جاهایی که زنان یهودی باید با مبارزان دشمن ازدواج کنند، ابتدا باید از شوهر واقعی خود طلاق گرفته و بعد اقدام به ازدواج با دشمنان کنند.
رژیم مجعول اسرائیل از آغاز پیدایش و هویت یابی توسط همپیمانانش در سازمان ملل با اتکا بر افکار التقاطی که کوشیده اند آن را در لوای دینی که در اثر شدت تحریف اثری از الهیات یک دین آسمانی باقی نمانده است مشروع جلوه دهند و از این طریق درصدد رسیدن به اهداف و آمال خود برآیند اما در این میان قربانی اول این مشروعیت مجهول زنان هستند، بخشی از زنان در تجارتی که جنبه سوءاستفاده جنسی دارد قربانی این اهداف میشوند و بخشی به شیوه ای نوین تر در قالب جاسوسهایی که برای آرزوی ارض موعود اسرائیل به بهره کشی جنسی گرفتار می شوند، چنانچه مطابق افشاگری برخی از رسانه ها سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، «موساد»، برای رسیدن به اهداف خود از هر اقدامی از جمله استفاده از خصوصیات جنسی زنان برای بهدستآوردن اطلاعات از دیگر دولتها به ویژه کشورهای عربی خودداری نمیکند. سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی از زنان جذاب و اغواگر در بسیاری از عملیات‌‌های جاسوسی و تروریستی خود استفاده می کند. این زن ها در برخی مأموریت ها از مردهای جاسوس بهتر عمل می کنند. مردی که می خواهد در مناطق ممنوعه وارد شود، شانس کمی برای راه پیدا کردن دارد، اما شانس موفقیت یک زن خندان و جذاب بسیار بیشتر است.

در این مسیر ، سال گذشته میلادی گروهی از «زنان جاسوس اسراییلی» برای اولین بار از فعالیت های مخفیانه خود برای کسب اطلاعات برای سرویس جاسوسی اسراییل - موساد سخن به میان آوردند. به گزارش «تایمز آو اسراییل»، این جاسوس ها که به «زنهای سایه موساد» معروف هستند در بسیاری از عملیات های جاسوسی این رژیم شرکت داشته اند. به گفته خود این جاسوس ها، آنها با استفاده از ویژگی های زنانه خود، افراد مورد نظر را جذب کرده و سپس با ایجاد روابط نامشروع با این افراد از آنها اطلاعاتی حتی محرمانه و سری بهدست میآورند.

رئیس موساد درباره جاسوسان زن این سازمان صهیونیستی می گوید: زن ها به دلیل قدرت چندگانهشان، مزیت متمایزی نسبت به مردها در جنگ‌‌ های مخفیانه دارند.» تامیر پاردو «در مصاحبه با مجله صهیونیستی لیدی گلوبز میافزاید: زن ها در هنگامی که بحثهای امنیتی در اولویت هستند بهتر از مردان نقش خود را ایفا می کنند. زن ها یاد گرفته اند چگونه از جنسیت خود استفاده کنند، آنها حاضر هستند برای بهدستآوردن اطلاعات مهم با هر کسی ارتباط برقرار کنند ضمن اینکه رابطه میان کارهای اطلاعاتی و تلههای جنسی به اندازه خود جاسوسی قدمت دارد. در این بین عملیاتی که به عنوان دام عسل معروف است از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دام عسل به مأموریتهای ویژه زنهای جاسوس رژیم صهیونیستی گفته میشود. در این عملیات های ویژه، جاسوسان اسرائیلی با نزدیک شدن به سوژه های مورد نظر خود و نفوذ در سیستم های اطلاعاتی ، دست به جاسوسی زده یا حتی در برخی از موارد اقدامات تروریستی انجام می دهند. یک خاخام اسرائیلی استفاده جنسی از زنان جاسوس در مأموریتهای دام عسل علیه دشمنان را مجاز دانسته است. در تحقیقاتی که مؤسسه صهیونیستی زموت با نام «رابطه نامشروع بهخاطر امنیت ملی» انجام داده است، مشخص شد که رژیم صهیونیستی بارها از عملیاتهای «دام عسل» استفاده کرده است.

 بخشی از این عملیات که توسط زنان جاسوس صورت می گیرد در فضای رسانه مجازی نت و در ادامه جنگ نرم و در نبرد نوین سایبری اجرایی می شود، چنانکه یک وبسایت وابسطه به گروههای مقاومت در فلسطین اشغالی هشدار داده است که کاربران شبکههای اجتماعی نظیر فیسبوک در معرض خطر جاسوسان اسرائیلی هستند. بنا بر این گزارش، این جاسوس ها با تصاویر زنان جذاب سعی بر ایجاد رابطه با افراد داشته و به راحتی میتوانند به رایانه های افراد نفوذ کرده و اطلاعات آن را به سرقت ببرند. در این مقاله که نام آن چگونه متوجه شویم، یک عضو موساد دوست ما در فیس بوک است! به کاربران هشدار داده شده است که از دختران زیبای فیس بوکی که تصویر حساب کاربری آنها کوچک بوده و قابلیت بزرگ نمایی ندارد، پرهیز کنند. به هر روی اسرائیل نه به عنوان یک تمامیت ارضی بلکه به عنوان یک رژیم جعلی با سرلوحه قراردادن یک پروتکل الحاقی خود مبنی بر سوءاستفاده جنسی برای رسیدن به اهداف شومشان سبب شده تا تنفروشی در یهودیت صهیونیسم حلال اعلام شود. «عاری شوات» خاخام صهیونیستی نیز، طی ادعایی اعلام کرد که زنان اجازه دارند برای جمعآوری اطلاعات حیاتی برای امنیت اسرائیل، با دشمنان رابطه جنسی داشته باشند. براساس این گزارش، شوات اعلام کرده است که برقراری رابطه جنسی با تروریستها در راستای بهدستآوردن اطلاعاتی که به دستگیری آنها منجر شود، قابل قبول است.

تحقیق این خاخام یهودی تحت عنوان «ارتباط غیرقانونی در راستای امنیت ملی» توسط مؤسسه تحقیقات دینی در شهرک «گوش استزیون» در نزدیکی بیتالمقدس منتشر شده است .عاری شوات پیشنهاد داده در جاهایی که زنان یهودی باید با مبارزان دشمن ازدواج کنند، ابتدا باید از شوهر واقعی خود طلاق گرفته و بعد اقدام به ازدواج با دشمنان کنند.

https://shoma-weekly.ir/9PO5Mt