زنان

زن، زندگی، آزادی شعار احمقانه وارداتی

در فتنه اخیر یک شعار از طرف اغتشاشگران مطرح شد که اصلاح طلبان آن را جنبش جدید دانستند.

غربزده ها هر چه از غرب بیاید برایشان مهم است.

آرایش اجغ وجغ مو باشد یا شلوار کهنه یا شلوار تکه پاره ، فرقی نمی کند . همین که غربی ها آن را مطرح کنند اینها به همان شکل در می آیند. اصلاح طلبان غربزده هستد ، حالا از آنها بپرسید مقصودشان از زن چیست؟

نمی دانند و نمی خواهند بدانند اما آن را فریاد می زنند .

ما هم قرار نیست به اینها بگوییم که هدفشان از زن چیست؟ خودشان باید بگویند تا معلوم شود آیا آنچه از واژه زن می خواهند همان است که در اطراف ترامپ بودند و افتضاح بپا می کردند؟

شعار دوم زندگی است ، این هم نامفهوم است ، مگر کسی در پی مردگی است که اینها در برابر آن در پی زندگی هستند؟

از آنها بپرسید زندگی که می گویید یعنی چه؟ نمی توانند و نخواهند توانست به شما پاسخی بدهند.

آزادی هم همین طور است، نمی دانند آزادی از چه ؟ و از که ؟ و اصلا چرا با آزادی داد می زنند آزادی ؟

زن در اسلام

زن مانند مرد جانشین خداست و در مقام مادری ، موقعیت برتر از مرد و پدر دارد و در مقام دختر پاره تن پدر و مادر است ، در مقام همسر نفس و جان مرد و شوهر هم جان اوست ، از یک نفس واحده هستند زندگی هم زندگی سعادتمندانه اسلامی در دنیا و آخرت است. آزادی هم حریت و آزادی قانونمند است و در رتبه اجتماعی ، احترامی بیش از مرد دارد و در شکل اجتماعی ، زهرا و زینب گونه است .

اما زن در غرب ، ابزاری برای سرمایه داران مترف و کارگری بی اختیار در دنیای غیر سرمایه داری در غرب است. ابزار هوس و شهوت رانی است. ارزش او به صورت زیبا و جوان و اندام متناسب اوست .

نمونه زن در غرب ونوس نیمه برهنه در یونان است و لبخند مونا در غرب رنسانس و زن عریان در دنیای مدرن غرب است. این نوع زن در ایران قبل از اسلام در تمدن بلند شرق جایی نداشته است. ارزش زن به "بانو" بودن بوده، از شهربانو و خانه بانو و بانوی بانوان و کدبانو.

اسلام، زن غربی و غربزده را نیازمند کمک برای نجات از اسارت غربی می داند و رسالت رساندن زن به مقام والای مریم، خدیجه، آسیه و زهراست(س) . زندگی غربی همین جهنمی است که ظاهرش تصویری از باغ دارد و واقعیت آن ، وضعیت زجر آمیز زنان و مردان در جامعه غربی است .

الگوی زن در اسلام ، زهرا، زینب، آمنه، آسیه، خدیجه، فضه و سمیه است. آیا در این شعار از زن همین که اسلام می خواهد، می خواهند ؟

حالا دو شعار باقی می ماند:

1شعار اسلامی – زن زهرا گونه – زندگی علی گونه – آزادی قانونمند

2شعار وارداتی مبهم و غلط – زن – زندگی – آزادی

کدام را انتخاب کنیم؟

https://shoma-weekly.ir/05PYin