شهرستانها

زمینه حضور نیروهای انقلابی و متعهد را در شورای شهر فراهم کنیم

تاکنون ائتلاف اصولگرایان استان شکل نگرفته اما ابراز امیدواری کرد به زودی این مهم محقق گردد از هیچ تلاشی در این زمینه تشکل متبوع وی کوتاهی نخواهد کرد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی از تشکیل ستاد انتخابات حزب مؤتلفه استان خبرداد و گفت: این ستاد ضمن کمک به ایجاد فضای با نشاط به ارائه لیستی از نیروی های انقلابی متعهد خواهد پرداخت.

محمد قریب دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان از تشکیل ستاد انتخابات این حزب در استان خبر داد و گفت: این ستاد ضمن کمک به ایجاد فضای با نشاط انتخاباتی و فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری به ارائه لیستی از نیروی های انقلابی و متعهد جهت شورای شهر خواهد پرداخت.

وی با بیان این موضوع که از روند وحدت و همگرایی کلیه تشکلهای اصولگرای استان استقبال می شود، خاطر نشان کرد: تاکنون ائتلاف اصولگرایان استان شکل نگرفته اما ابراز امیدواری کرد به زودی این مهم محقق گردد از هیچ تلاشی در این زمینه تشکل متبوع وی کوتاهی نخواهد کرد.

دبیر حزب مؤتلفه استان خراسان جنوبی با تاکید براینکه ستاد مزبور صرفا برای انتخابات شورای شهر تشکیل شده ونه انتخابات ریاست جمهور، افزود: تاکنون دو جلسه پیرامون موضوع نامزدها و انتخابات شورای شهرها تشکیل دادیم و در اطراف موضوع تبادل نظرهایی صورت گرفته است.

قریب همچنین یادآور شد: درنظر است که در جلسات آتی از اعضای فعلی شورای شهر وهمچنین افرادی که در استان صاحب نظر هستند استفاده کنیم.
https://shoma-weekly.ir/XicWU8