ورزش

روز سرنوشت ساز ورزش ایران

تیم های والیبال و فوتبال هر کدام به ترتیب به سراغ برزیل و لبنان می روند. والیبالی‌ها در قالب مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها و فوتبالی ها در قالب انتخابی جام ملت‌های آسیا تلاش می کنند.

تیم های والیبال و فوتبال هر کدام به ترتیب به سراغ برزیل و لبنان می روند. والیبالیها در قالب مسابقات جام قهرمانان قارهها و فوتبالی ها در قالب انتخابی جام ملتهای آسیا تلاش می کنند. 

از این رو سه شنبه را باید روز سرنوشت ساز ورزش ایران دانست،چرا که دو ورزش با طرفدار ایران باید به مصاف حریفان خود بروند و دل هواداران ایرانی را در اقصی نقاط ایران و جهان شاد کنند.

تیم ملی در تایلند به هیچ وجه بد بازی نکرد، حتی میتوانیم به راحتی اذعان کنیم که در دقایق زیادی از بازی شاهد ارائه یک فوتبال تماشاگر پسند از سوی مردان ملی پوش کشورمان بودیم. اتفاقی خوشایند و دوست داشتنی که افقهای روشنی را در برابر دیدگانمان قرار میدهد. افقی که همه ما دوست داریم شاهد به واقعیت پیوستن آن باشیم. تیم ملی ایران با امید زیادی به سوی لبنان پرواز کرد تا در ساعت 19 روز سه شنبه در برابر تیم ملی لبنان قرار گیرد.

تیم ملی والیبال ایران در روزهای چهارشنبه 29 آبان، جمعه اول آذر، شنبه دوم آذر و یکشنبه سوم آذر به ترتیب به مصاف تیمهای ملی ایتالیا، روسیه، آمریکا و ایتالیا خواهدرفت.

https://shoma-weekly.ir/VThno7