شهرستانها

روزها وماه‌هایی که باید بصیرت آموخت

روزه‌ها وماه‌های پیشرو برای نظام اسلامی بسیار حساس وسرنوشت ساز خواهد بود. ایران اسلامی باید آرام آرام خود را برای انتخابات ریاست جمهوری وشوراها آماده سازد. مجموعه عملکرد دشمن نشان می‌دهد آنها بیکار ننشسته و برای فتنه جدید در ایران برنامه‌ریزی می‌نمایند. کلید واژه (انتخابات آزاد) که این روزها از سوی عوامل وحامیان فتنه 88 در رسانه‌ها به آن دامن می‌زنند اقدام و رمز فتنه جدید است.

نصرتالله حیدری- ایران اسلامی خودرا برای روزها وماههای سرنوشتساز آماده میسازد. گرما وحلاوت بهار از دل بهمن سرد خود را نمایان میسازد. جشنهای پیروزی انقلاب در حال فرارسیدن است. آنچه باید از دل این جشنها خود را نشان دهد کارآمدی ولایتفقیه در وحدتبخشی به جامعه ایرانی و وحدتکلمه ملت در تبعیت از امام و اسلام است که این روزها تأسی به آنها بیش از گذشته احساس میگردد. جشنهای انقلاب مصادف با بیداری اسلامی است. بیداریای که لرزه بر اندام استکبار انداخته و او را مستأصل از مواجه با آن ساخته است.

افزایش عمق استراتژیک نظام در منطقه و بهخطر افتادن منافع غرب در خاورمیانه آنان را به تکاپو انداخته است. راهبرد امروز دشمن علیه انقلاب اسلامی هجمه نرم است. دشمن در وقایع 18 تیر در سال 87 وفتنه 88 از این رویکرد بهره گرفت اما در سایه بصیرت ملت ورهبری حکیمانه مقام معظم رهبری شکست خورد اما با اطمینان میگویم به آنچه شایسته حماسه 9دی در کشور بود و آن دریافت پیام 9دی بود، توجه نشد واین بیتوجهی را در ایلام میتوان به عینه دید.

روزهها وماههای پیشرو برای نظام اسلامی بسیار حساس وسرنوشت ساز خواهد بود. ایران اسلامی باید آرام آرام  خود را برای انتخابات ریاست جمهوری وشوراها آماده سازد. مجموعه عملکرد دشمن نشان میدهد آنها بیکار ننشسته و برای فتنه جدید در ایران برنامهریزی مینمایند. کلید واژه (انتخابات آزاد) که این روزها از سوی عوامل وحامیان فتنه 88 در رسانهها به آن دامن میزنند اقدام و رمز فتنه جدید است.

واکاوی رویکرد و رفتار دشمن در حوزه جنگ نرم نشان میدهد که بیشترین تمرکز آنها در مقطع انتخابات است. پیگری استراتژی دگرگونی بیخشونت با انتخابات گره خورده است. آنها جنگ نرم خود را در این دوره بر عوامل ذیل متمرکز مینمایند:

1-انتخابات را از یک فرصت به چالش
تبدیل
کردن

2-اعطای کمکهای مالی به مخالفان در اشکال مختلف

3-ساماندهی شبکه رسانهای وخبری برای حمایت از مخالفان که هرروز ابعاد آن علیه انقلاب نمایان میشود.

4-شکلدادن به افراد وعناصری برای رهبری جریان مخالف. استراتژی دشمن با توجه به تجربه فتنه 88 یارگیری از درون نظام است.

*دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام

https://shoma-weekly.ir/X9hRoR