ورزش

روزنامه را زمین زد و گفت: برکنارش کنید!

یزدانی خرم: آقای رئیس جمهور من حاضرم با هر کسی که شما می‌خواهید، مناظره تلویزیونی انجام بدهم و با مدارک ثابت کنم که شما 10 سال ورزش مملکت را عقب بردید، آقای ... وقتی مصاحبه من را در باره جریان انحرافی در نشریه «شما» خواند، روزنامه را زمین زده و گفت: برکنارش کنید!

محمدرضا یزدانی خرم رئیس موفق فدراسیون‌های پیشین والیبال و کشتی در مصاحبه‌ای با سایت کاشف نیوز در ارتباط با مدیریت ورزش در دوره‌های گذشته گفت: دکتر غفوری فرد دین و پول را به ورزش آورد. بانکها آمدند و سرمایه‌گذاری کردند. ورزش کشور کاملاً آماتور بود، اما غفوری فرد روسای فدراسیون‌ها را از بین آدم‌های علاقه‌مند و دلسوز و از مجلس آورد. بعد با امامان جمعه صحبت کرد و ورزش را به مساجد برد و با این کار خود بین دین و ورزش ارتباط برقرار کرد.
وی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و علی کفاشیان چنین گفت: خوب یادم است که چهار سال قبل چه اتفاقی افتاد. علی کفاشیان را به زور آوردند به فوتبال! خیلی سال است که کفاشیان را می‌شناسم. انسان خوبی است و روزی که قبول کرد به فوتبال بیاید، فداکاری کرد، اما کسی این موضوع را نمی‌داند. کسی نمی‌داند که وقتی کفاشیان در بانک مرکزی بود چه خدماتی به ورزش کرد. ارز ورزش را کامل پرداخت کرد. در سالهایی که در ورزش بود با نیت خیر کار کرد. اما او را به اجبار به فوتبال آوردند!
رئیس سابق فدراسیون کشتی پیرامون جریان انحرافی در ورزش گفت: اینکه این جریان تصمیم دارد، در بخش‌های مختلف کشور نفوذ کند شکی نیست، الگویی هم که پیاده می‌کند، تلاش برای ماندن در قدرت است. مهره‌هایی که چیده بودند، در تمام ارگان‌ها و نهادها نفوذ کرده‌اند! وقتی بحث تشکیل وزارت ورزش پیش آمد، حمید سجادی را به مجلس معرفی کردند! من با حمید سجادی مشکلی نداشتم، 25 سال پیش او را در پارس خودرو استخدام کردم و به او حقوق دادم. روز رأی گیری به او گفتم که رأی نمی‌آوری و دلیلش را هم گفتم. من گفتم که شما با حمایت جریان انحرافی معرفی شدی و مجلس به شما رأی نمی‌دهد تنها راهش این است که اعلام کنی که با این گروه نیستی تا بتوانی رای بیاوری. به من گفت خواستم بلند شوم و بگویم که جزو جریان انحرافی نیستم، اما آقای ... مانع‌ام شد و به من گفت: بنشین...!
من هم به سجادی گفتم، پس حالا چوبش را بخور!
یزدانی خرم در پایان چنین گفت: من این حرفها را همان روز گفتم و با نشریه «شما» ارگان حزب موتلفه اسلامی مصاحبه کردم. حرفهای من خیلی به اینها برخورد! گفتند: چرا اینها را می‌گویی! گفتم: باید بگویم تا مردم متوجه شوند. گفتم: آقای رئیس جمهور من حاضرم با هر کسی که شما می‌خواهید، مناظره تلویزیونی انجام بدهم و با مدارک ثابت کنم که شما 10 سال ورزش مملکت را عقب بردید، آقای ... وقتی مصاحبه من را در باره جریان انحرافی در نشریه «شما» خواند، روزنامه را زمین زده و گفت: برکنارش کنید!

 

https://shoma-weekly.ir/u8nwq1