شهرستانها

رهبری همواره توانسته است تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: حزب موتلفه اسلامی انتخاب حجت الاسلام روحانی را برای تصدی مسئولیت اجرایی کشور مناسب ارزیابی می‌کند.
عبدالله فاتحی در نشست هفتگی با شورای معاونین مواضع دیدگاههای این حزب را در خصوص تحولات داخلی و بین المللی بیان کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر 26 خرداد بیان داشت: درخشش اقدام انقلابی آن بزرگان در دوران ظلمانی طاغوت و شکست هیمنه ستمشاهی مانند جرقه امید در دل همه مبارزان و انقلابیون بود.

فاتحی اضافه کرد: آن عزیزان با قیام و اقدام انقلابی خود پوشالی بودن عظمت و قدرت کاذب نظام ستمشاهی و حامی قلدر و متکبر او یعنی آمریکا را بر همگان افشا کردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: از سوی دیگر این حرکت حاوی پیام قاطع به همه دشمنان بود تا اینکه بدانند که ملت ایران در مقابل هرگونه توهین به ارزشهای دینی و ملی خود به طور راسخ ایستاده است و در این راه ذرهای کوتاه نخواهند آمد.

وی بیان کرد: پیام ملت مؤمن و متدین ایران به هر دست نشانده خودفروختهای که شرافت دینی و ملی مردم را به بازیچه بگیرد، همان است که از سفیر گلوله شهید بخارایی شنیده شد. ثمره خون آن شهیدان والامقام رویش درخت تناور جمهوری اسلامی است که به عنوان الگوی اسلام نابمحمدی با قدی افراشته نمایان است.

فاتحی در ادامه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و شورای شهر و روستا بیان داشت: حقیقتاً حضور گسترده و چشمگیر آحاد مردم سلحشور ایران در انتخابات روز 24 خرداد ماه مایه افتخار و مباهات ایران اسلامی در جهان است، حرکتی که موجب حیرت شرق و غرب و نشان دهنده قدرت و صلابت نظام جمهوری است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: حزب موتلفه اسلامی به نوبه خود این حماسهسازی ارزشمند را به تک تک هممیهنان عزیز تبریک گفته و برنده اصلی این میدان رقابت را مردم عزیز و شریف ایران میداند. فاتحی گفت: حزب موتلفه اسلامی انتخاب یک مجتهد از قشر روحانیت که دارای سوابق ارزنده در همراهی با مقام معظم رهبری و همچنین سوابق ارزنده انقلابی و تجارب قابل قبول در عرصه اجرایی کشور و همچنین مناسبات بینالمللی برای تصدی جایگاه مهم ریاست جمهوری محترم شمرده و انتخاب ایشان را برای تصدی مسئولیت اجرایی کشور مناسب ارزیابی میکند.

فاتحی در ادامه در رابطه با حوادث اخیر سوریه بیان داشت: پیروزیهای القصیر مقدمه پیروزی بزرگ دولت و ملت سوریه در شهر حلب خواهد بود و آنچه در آینده نزدیک مشاهده خواهد شد، ضربات مهلکی است که ارتش سوریه به پیکره نیمهجان عوامل استکبار جهانی در سوریه وارد خواهند کرد و به فضل الهی دیری نخواهد گذشت که مردم مقاوم سوریه و کشورهای منطقه شاهد پاکسازی کامل سوریه از تروریستها و شکست کامل نقشه شوم استکبار در سوریه خواهند بود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر همچنین در خصوص دشمنی های روزافزون استکبار اظهار داشت: اینکه دشمنی استکبار نسبت به انقلاب و رهبری کمتر از اوایل انقلاب نشده و در مواردی بیشتر هم شده نشانگر پیشرفت انقلاب و حفظ استقلال و سربلندی مردم ایران است. عبدالله فاتحی افزود: امام خامنهای در حقیقت خمینی دیگری است، دوست و دشمن به این حقیقت اعتراف دارند، مقام معظم رهبری در مدت 24 سالی که بعد از رحلت امام سکاندار کشتی انقلاب اسلامی بود خوب توانسته به یاری خداوند و تأییدات امام عصر(عج) از اقیانوس توفانی حوادث عبور کرده و توطئهها و تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کند. وی بیان کرد: اینکه دشمنی استکبار نسبت به انقلاب و رهبری کمتر از اوایل انقلاب نشده و در مواردی بیشتر هم شده نشانگر پیشرفت انقلاب و حفظ استقلال و سربلندی مردم ایران است که مایه بیداری مسلمانان شده است.

فاتحی در پاسخ به این سؤال که چرا مخالفان و منافقین تحمل شخصیتهای بزرگ انقلاب را نداشته و ندارند، خاطرنشان کرد: به جهت اینکه تحمل انقلاب را ندارند، مخالفان دشمنی شخصی با کسی نداشته و آنها نقش افراد را در انقلاب بررسی میکنند و به همان اندازه به فکر حذف فیزیکی انقلابیون هستند تا به انقلاب آسیب بزنند، بنابراین هرگاه شخصیتهای انقلابی از راه خود برگردند مورد استقبال آنها قرار میگیرند و رفع کدورت میشود. وی با اشاره به سالروز طرح ترور مقام معظم رهبری از سوی منافقین و در پاسخ به این سؤال که به چه دلیل به امام خامنهای سوءقصد شد؟ گفت: زیرا امام خامنهای یکی از شخصیتهای برجسته انقلاب اسلامی بودند، قبل از اینکه ایشان برای توده مردم شناخته شود دشمنان او را میشناختند و نسبت به انرژی نهفته در معظم له آگاهی داشتند، بنابراین تصمیم به ترور ایشان گرفتند و این مأموریت را به منافقین دادند که خداوند حکیم او را برای امروز جهان اسلام حفظ کرد  و منافقین را در جهان آواره ساخت. دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در پاسخ به این سؤال که هدف منافقین از طرح ترور شهید بهشتی و یارانش چه بود؟ گفت: شهید بهشتی خار چشم منافقین بود ، این شهید بزرگوار یکی از استوانههای انقلاب بود، مدیریتی قوی داشت و به چند زبان زنده دنیا آشنا بود و در مقابل منافقین کوچکترین نرمشی از خود نشان نداد به همین جهت بعد از اینکه به حساب خودشان شخصیت او را با شایعه پراکنی و دروغ پردازی و تهمت زنی ترور کردند، تصمیم به قتل او گرفتند و خداوند متعال مکر آنان را باطل و با خون این شهیدان انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

 

https://shoma-weekly.ir/muDGWJ