شهرستانها

رمز موفقیت جامعه اسلامی همدلی و پرهیز از نزاع‌های سیاسی است

شرایط امروز جامعه ما به‌گونه‌ای شده که اگر بخواهیم موفق باشیم رمز آن همدلی و پرهیز از نزاع‌های سیاسی و جناحی است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان فارس طی نشستی با سیدحسین ذوالانوار نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حاج ابوالفضل حاجی حیدری، عضو هیئت موسس حزب موتلفه اسلامی گفت: اینگونه جلسات میتواند برای ایجاد بصیرت و وحدت و همدلی بین تمام گروههایی که در چارچوب نظام حرکت میکنند، موثر باشد.

غلامحسین چوبینی افزود: شرایط امروز جامعه ما بهگونهای شده که اگر بخواهیم موفق باشیم رمز آن همدلی و پرهیز از نزاعهای سیاسی و جناحی است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی فارس یادآورشد: ایجاد وحدت بین همه خواهران و برادران ایمانی در سراسر کشور یک وظیفه است و امروزه ما موظفیم به دنبال رهبرو فرماندهی معظم کل قوا بند به بند اهداف شوم دشمن را در خصوص مذاکرات هستهای رصد کنیم و از هرگونه یاری نسبت به مسئولین کشور کوتاهی نکنیم.

در ادامه این نشست سیدحسین ذوالانوار نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در مورد برخی انتصابات در فارس گفت: ما با رعایت آرامش کشور به مسئولان این استان در مورد برخی انتصابات تذکر میدهیم و البته مدیران نیزگاه به سبب اصرار افراد بالادست خود مجبور به برخی انتخابها هستند و نمایندگان برای پرهیز از ایجاد التهاب در جامعه این مسائل را رسانهای نمیکنند.

وی در این زمینه مثالی ذکر و خاطرنشان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش عنصری بسیار زحمتکش و ارزشمند بود و ما سعی داشتیم وی در سمت خود بماند اما نشد و از این به بعد دیگر نباید در مسیر فعالیت مدیر جدید مانع ایجاد کرد.

ذوالانوار در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در مورد فاز دوم هدفمندی باید بهگونهای عمل شود که فشار تورمی ایجاد نکند و درآمدهای آن به خانوارهای ضعیف اختصاص یابد.

دریافت اعتبارات ویژه از صندوق ذخیره ارزی برای استان فارس، ساخت کارخانهها و واحدهای تولیدی بزرگ از قبیل واحد بزرگ تولید نان در زرقان، فعالسازی خودروسازی شیراز، ساخت دکل حفاری در شیراز و.... برخی از مواردی بود که ذوالانوار با اشاره به آن برخی راهکارهای استفاده از این ظرفیتها را برشمرد.

https://shoma-weekly.ir/CQbvti