شهرستانها

رسالت رسانه‌های داخلی در مقابله با شبیخون فرهنگی

وظیفه اصلی رسانه‌های داخلی نابودکردن تلاش‌های مذبوحانه دشمنان و رصدکردن اقدامات و جریان‌سازی‌هایی است که در مقابل اسلام دارند.
محمد کرمی راد دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه گفت: وظیفه اصلی رسانههای داخلی نابودکردن تلاشهای مزبوحانه دشمنان و رصدکردن جریانسازیهایی است که در مقابل اسلام دارند.

وی افزود: مقام معظم رهبری بیش از 20 سال است که هشدارهای خود را نسبتبه جنگ نرم اعلام کردهاند و معظمله جنگ نرم و جنگ روانی و شبیخون فرهنگی را مدنظر قرار دادهاند.

کرمیراد یادآور شد: ملت ایران در 36 سال گذشته با پیوند عمیق با مقام ولایت از آزمون جنگ سربلند بیرون آمده و در این دوران در برابر تمام قدرتهای شرق و غرب ایستادهاند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند در 36 سال گذشته دشمن در جنگ نرم شکست خورده؛ اما در مواردی در جنگ نرم از جمله در فتنه 88 و قبل از آن در سال 78 که مسائل کوی دانشگاه اتفاق افتاد، توانستند تاریخ انقلاب را تحت تأثیر قرار بدهند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: دشمنانی که منافعشان در ایران اسلامی از دست رفته بهدنبال این هستند که بتوانند به اشکال مختلف منافع خود را بهدست آورند.

کرمیراد تصریح کرد: کشورهای منطقهای و فرامنطقهای، بهویژه رژیم صهیونیستی رسما در مورد جنگ نرم موضعگیری کرده و دخالت مستقیمآنها در چنین مواردی آشکار است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان ایران در برههای از زمان سیاست از قم تا رم را دنبال میکردند تا در پشت پرده به اهداف خود دست یابند که با تدابیر مقام معظم رهبری خنثی شد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه یادآور شد: در جنگ نرم تکنیکها و روشهای خاصی وجود دارد و یکی از این ابزارها، رسانهها هستند که میتوانند اخبار و اطلاعات خود را به سراسر دنیا مخابره کنند.

کرمیراد خاطرنشان کرد: در این میان رسانههای فارسی زبان از این موقعیت سوءاستفاده کرده و برنامههای خود را با اهداف از پیش تعیینشده به نظر مخاطب میرسانند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: مسئولان باید برای خنثیکردن چنین حرکاتی برنامههای منسجم داشته و با اطلاعرسانی جوسازیهای غولهای رسانهای را خنثی و تلاش کنند که پیام اسلام ناب و انقلاب اسلامی را به گوش دنیا برسانند.

وی با اشاره به پیام اخیر رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا، ادامه داد: این پیام پشت دشمنان را به لرزه درآورده و بازتاب گستردهای در دنیا داشته که در آینده شاهد اثر کوتاهمدت و بلندمدت این پیام خواهیم بود.

کرمیراد گفت: تلاش اصلی دشمن در جنگ نرم برای سیاهنمایی درباره اسلام است و با ظهور فرقهها و گروههای نوظهور، فتنههای جدیدی در سر دارند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب دانشجویان را سربازان خط مقدم جنگ نرم عنوان کردهاند، افزود: وظیفه اصلی رسانههای داخلی نابودکردن تلاشهای مذبوحانه دشمنان و رصدکردن اقدامات و جریانسازیهایی است که در مقابل اسلام دارند.

وی یادآور شد: بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب بارها بر وحدت کلمه میان آحاد ملت و همبستگی میانآنها تأکید کردهاند و ملت ایران نباید فریفته تکنیکهای دشمنان انقلاب اسلامی در این زمینه شوند.

https://shoma-weekly.ir/9jNuOo