زنان

ردپای اسرائیل در تغییر سبک زندگی در ایران

برای ذائقه سازی، اسرائیل با مدیریت پنهان یک صهیونیست به نام مارک کوربیون وارد میدان شده است ضمن اینکه با یک بررسی دقیق در مییابیم بیشتر مشتریان این فروشگاه زنجیرهای زنان هستند و به دلیل اینکه اکثر کالاهای این فروشگاه وابسته، با برندهای خارجی و البته به اذعان مشتریان با قیمت کمتر عرضه میشود این تمایل در زنان وجود دارد تا به جای انتخاب یک مرکز خرید داخلی به این مراکز رفته و کالاهایی را که ماهیت آن متعلق به اسرائیل است در سبد خرید خانوار جای دهند و بدین نحو جهان صهیون با اتکا به آموزش غیر مستقیم و تأثیر شگرف نقش مادر بر فرزند ذائقه کودکان مسلمان ایرانی و مادرانشان را در مسیر دلخواه خود هدایت مینمایند
نفیسه زارعی- در حالی که جمهوری اسلامی ایران در شرایط سخت ناشی از تحریم های گوناگون جهان سلطه قرار دارد و در صدر کلیه امور مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای میبایست به تغییر در سبک زندگی و بازگشت به خویشتن حقیقی خود و به موازات آن اقتصاد مقاومتی اندیشید و تدابیر لازم را در این مقولهی بسیار مهم که خود در حکم یک پدافند در قبال ابر قدرت ها محسوب میشود  اتخاد کنیم و از طریق تمسک به روحیه جهادی و وحدت ملی ابتدا در سطح داخلی  و سپس با دیپلماسی قوی در عرصه بینالملل  به الگویی تمام عیار به ویژه برای کشورهای خاورمیانه که به نوعی انقلاب اسلامی را در درون خود تجربه میکنند، شویم تا انقلاب ها با وجود تحریفهای دشمن در قبالشان در مسیر حقیقی خود قرار گیرند.
البته دشمن در مقابل این تحرکات جمهوری اسلامی ایران هرگز خاموش نمینشیند بلکه با اتکا به جنگ نرم در حوزه سبک زندگی در تلاشی مجدانه برای انحراف این مهم و عدم ترویج تفکر تئوری انقلاب اسلامی در منطقه است.
 در این مسیر ذائقه سازی از اهمیت بسیاری برخوردار است که بخشی از آن در این اواخر در ایران به واسطه فروشگاه های زنجیرهای خارجی که با عناوین فریبندهای نظیر اشتغالزایی تأسیس میشوند صورت میگیرد در طی این جنگ نرم و پروژه ذائقهسازی، زنان قربانیان اول این هجمه  به حساب میآیند؛ زیرا تنظیم سبد خرید خانوار بیشتر بر عهده زنان است اما این مسأله زمانی خود را به شکل یک امر وخیم نمایان میسازد که متوجه میشویم در بخشی از این پروژه  ذائقهیابی و ذائقهسازی صهیونیستها به صورت مستقیم وارد عمل شدهاند و تنها از طریق اقداماتی نظیر تغییر عنوان فروشگاهی نظیر هایپراستار که شعبات آن در تهران هر روزه تعداد زیادی مشتری را مجذوب خود میکند.
شرکتی که گرچه با نامهای اماراتی یا فرانسوی مشغول فعالیت است، اما اطلاعات به دست آمده، حکایت از تعلق آن به صهیونیستها است و اسناد موجود در خصوص این فروشگاهها نشان میدهد این مجموعه همان "کارفور”است که به دلیل عدم اقبال ایرانیان به این نام فرانسوی و یا شناخت ماهیت حقیقی آن از پذیرشش سرباز زده و بنابراین با تغییر عنوان به شبکه اقتصادی کشور بدون در نظر داشتن شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی وارد شد و این در حالی است که این بار برای ذائقه سازی، اسرائیل با مدیریت پنهان یک صهیونیست به نام مارک کوربیون وارد میدان شده است ضمن اینکه با یک بررسی دقیق در مییابیم بیشتر مشتریان این فروشگاه زنجیرهای زنان هستند و به دلیل اینکه اکثر کالاهای این فروشگاه وابسته، با برندهای خارجی و البته به اذعان مشتریان با قیمت کمتر عرضه میشود این تمایل در زنان وجود دارد تا به جای انتخاب یک مرکز خرید داخلی به این مراکز رفته و کالاهایی را که ماهیت آن متعلق به اسرائیل است در سبد خرید خانوار جای دهند و بدین نحو  جهان صهیون با اتکا  به آموزش غیر مستقیم و تأثیر شگرف نقش مادر بر فرزند ذائقه کودکان مسلمان ایرانی و مادرانشان را در مسیر دلخواه خود هدایت مینمایند بدون اینکه ما لحظهای در این اندیشه فرو رویم که این شرکت خارجی با چه دلیلی در جمهوری اسلامی ایران که در دهه سوم حیات خود در حال ثبت تجربه صدور انقلاب در کارنامه خویش است به سرمایهگذاری کلان می پردازد؟ و چه نیات پلیدی از این رفتار خود در قبال ایران و سایر کشورهای مسلمان دارد؟ و در انتها کافی است کمی تأمل کنیم اسرائیل هزینه جنگهای خود در نوار غزه و فلسطین اشغالی را از چه طرقی تأمین میکند؟ و آیا ما در بخشی از پروژه تأمین هزینه های جنگی آنان قرار گرفته ایم؟

https://shoma-weekly.ir/dkm58M