شهرستانها

ردصلاحیت‌شدگان اعتراض خود را در بستر قانون دنبال کنند

طبیعتا کسانی که به جمهوری اسلامی ایران معتقدند باید سازوکار انتخابات را بپذیرند لذا پیشنهاد می‌شود که کاندیداهایی که صلاحیت آنها تأیید نشده مطالبات خود را در چارچوب قانون دنبال کنند.
نصرتالله حیدری دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان با اشاره به موقعیت حساس کنونی و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور همه آحاد مردم در انتخابات گفت: امیدواریم همه سلایق سیاسی در چارچوب نظام جمهوری اسلامی فرصت حضور در انتخابات را پیدا کنند.

حیدری با اشاره به موقعیت حساس کنونی و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور همه آحاد مردم در انتخابات اظهار کرد: امیدواریم همه سلایق سیاسی در چارچوب نظام جمهوری اسلامی فرصت حضور در انتخابات را پیدا کنند.

وی تصریح کرد: طبیعتا کسانی که به جمهوری اسلامی ایران معتقدند باید سازوکار انتخابات را بپذیرند لذا پیشنهاد میشود که کاندیداهایی که صلاحیت آنها تأیید نشده مطالبات خود را در چارچوب قانون دنبال کنند.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه قانون اساسی حق نظارت را به شورای نگهبان داده است، عنوان کرد: از طرفی شورای نگهبان نیز بهعنوان مفسر قانون اساسی، معتقد به نظارت استصوابی است؛ بنابراین کاندیداهایی که بعضا رد صلاحیت شده یا صلاحیت آنها احراز نشده است با ارائه مدارک به این شورا مراجعه کنند.

حیدری تأکید کرد: با توجه به موقعیت حساس کنونی و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور همه آحاد مردم در انتخابات مجلس امیدوار هستیم همه سلایق سیاسی در چارچوب نظام جمهوری اسلامی فرصت حضور در انتخابات را پیدا کنند و از طرفی مردم نیز با درک این تحولات و برای ارتقاء کارآمدی نظام و تقویت امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران حضور گستردهای در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشند.

https://shoma-weekly.ir/oq4TWY