شهرستانها

راه عسکراولادی باید الگویی برای نسل جوان باشد

مردم قدردان و با فهم و شعور آذربایجان این بار نیز نشان دادند که دارای درک و فهم زیادی هستند و یاران با وفای نظام را می شناسند و قدردان آنان هستند و این مراسم درس بزرگی به من آموخت که اگر با مردم باشیم و مردمی زندگی کنیم هم این دنیا و هم آخرت خود را بیمه کرده ایم.
دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به مراسم گرامیداشت زنده یاد عسکر اولادی در تبریز گفت: مردم قدردان و با فهم و شعور آذربایجان این بار نیز نشان دادند که دارای درک و فهم زیادی هستند و یاران با وفای نظام را می شناسند و قدردان آنان هستند و این مراسم درس بزرگی به من آموخت که اگر با مردم باشیم و مردمی زندگی کنیم هم این دنیا و هم آخرت خود را بیمه کرده ایم.

رحیم جهانی افزود: حضور شخصیتهای مهم و آحاد مختلف مردم در مراسم بزرگداشت این شخصیت انقلابی حامل پیامی برای تمامی دنیا بود که مردم ما همیشه گوش به فرمان ولایت هستند و ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای انقلاب و اهداف انقلاب هستند و کما فی سابق در صحنه ها حضوری  جدی و موثر دارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به خصایل زنده یاد عسکر اولادی  گفت: وی یکی ازیاران  انقلاب  بودند که سالهای قبل از انقلاب در راستای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی  نقش مهمی ایفا نمودند بود و یکی از یاران با وفای حضرت امام خمینی (ره) بودند که با ایشان ارتباط نزدیکی داشتند. و یکی از خصایل مهم  ایشان  این بود که نستوه و خستگی ناپذیر بود و در کهولت سن نیزشور و شعور انقلابی را داشت که در جوانی داشت  و سال ها برای رضای خدا مبارزه کرد، زندان رفت و شکنجه دید و یکی از کسانی بود که در محضر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به نظام و انقلاب خدمت کرد.

وی اظهار داشت:  ما باید با الگو گرفتن از زنده یاد استاد عسکر اولادی در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی گام برداریم و همیشه در کنار ولایت فقیه باشیم و امیدواریم راه وی الگویی برای نسل جوان ما باشد.

رحیم جهانی تصریح کرد: زنده یاد عسکراولادی یک انقلابی به تمام معنی با روحی بزرگ و جوان بود ودر جلساتی که با ایشان داشتیم همیشه ما را به حمایت و تبعیت از ولایت فقیه دعوت می کردند و همیشه گره گشای مسایل ما بودند و با توجه به تلاش های شبانه روزی ایشان همیشه سعی داشتم از ایشان
الگو برداری کنم، اما صد حیف که این فرصت کمتر نصیبمان شد امیدوارم که روح وی همیشه یاور ما باشد.

https://shoma-weekly.ir/sYzjCY