شهرستانها

راس مطالبات مردم فارس مبارزه با مفاسد اداری و فرهنگی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی فارس گفت: مبارزه با مفاسد اداری و فرهنگی در رأس مطالبات مردم این استان قرار دارد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی فارس گفت: مبارزه با مفاسد اداری و فرهنگی در رأس مطالبات مردم این استان قرار دارد.

غلامحسین چوبینی اظهار کرد: سفرهای استانی رئیسجمهور و هیئت دولت بهویژه در سال جاری فرصت مغتنمی در راستای همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

وی افزود: این همدلی و همزبانی سرمایهای تمام نشدنی است که میتواند کشور و نظام اسلامی را در شرایط کنونی از گردنههای پرپیچ و خم و سخت پیش رو بهسلامت عبور دهد و مردم را به ساحل نجات برساند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی فارس اضافه کرد: در سایه این همدلی و همزبانی توطئههای دشمنان داخلی و خارجی نقش بر آب میشود.

چوبینی در ادامه گفت: فارس با سابقه درخشان تاریخی، فرهنگی و ادبی خود بهویژه شهر شیراز که از طرف مقام معظم رهبری بهعنوان سومین حرم اهلبیت(ع) نامگذاری شده جایگاه بسیار رفیعی دارد که شهره جهانیان بوده، ازاینرو سفر رئیسجمهور و هیئت دولت به این استان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: امید میرود که این سفر بتواند بهطور اساسی و بنیادی مسائل و مشکلات این استان پهناور و کهن را در دهه پیشرفت و عدالت بهخوبی شناسایی و حل کند که البته از دولت اعتدال جز این انتظار نمیرود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی فارس با بیان اینکه دولت در این سفر میتواند چهره ماندگاری از خود بهجای گذارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از مطالبات مردم فارس با مطالبات دیگر استانها مشترک بوده، مانند اشتغالزایی و رفع بیکاری جوانان که عمده معضلات اجتماعی نشئتگرفته از بیکاری است.

چوبینی افزود: دولتها باید فارغ از مسائل سیاسی، تمام تلاش خود را صرف حل این معضل کنند، ازاینرو کلید حل این مشکل همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند در تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی و لازمه آن داشتن همت والا و عزم ملی و مدیریت جهادی است و در سایه همدلی و استفاده از مدیران لایق و شایسته میشود به این مهم دست یافت.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی فارس اظهار کرد: از جمله مطالبات کلان فارسیها با توجه به ظرفیت این استان توسعه همهجانبه حرمین احمدی و محمدی و سرمایهگذاری زیربنایی در زمینه کشاورزی، گردشگری، صنایع تبدیلی، تکمیل طرحهای نیمهتمام، حمایت از صنایع پتروشیمی و راهسازی و راهیابی به خلیجفارس است.

وی دیگر مطالبات مردم فارس را حمایت بیشتر دولت از فرهنگیان بهویژه بازنشستگان و حل مشکلات ایثارگران و همچنین مبارزه با مفاسد اداری و فرهنگی که در رأس مطالبات مردم قرار دارد برشمرد و گفت: دولت با عنایت به توصیههای مقام معظم رهبری میتواند با برنامهریزی دقیق و سعهصدر بر این مشکلات فائق آید.

https://shoma-weekly.ir/MCVteu