اقتصاد

رابطه سبد کالا با استعفای رئیس میراث!

اولا اینکه ما هم جزئی از این مردم هستیم وهیچ فرقی نداریم، یعنی کلا این اند (END) عدالت و این حرفاست! آقا وضع حقوقی دولت خیلی خرابه! از اون اول که اومدیم سر کار، یک قرون هم نگرفتیم! گفتیم سبد بگیریم شاید اتفاقی بیفته، البته هیچ سبدی سبد نفتی نمی‌شود!
رضا فرخی- این روزها که بحث سبد کالا داغ است، ملت صفاف (همیشه در صف) ایران هم برای دریافت سبد کالا در صفهای سراسر کشور حاضر شدهاند. در همین زمینه ما هم سری به صفهای نزدیک به خیابان پاستور زدیم تا ببینیم چه خبر است که القصه غیر از کلیددار معتدل پاستور که از دریافت یارانه نقدی و سبد کالا انصراف داد، برخی مسئولان و وزیران را با هم دیدیم که در صف ایستادهاند. اولین نفر بیژن جان بود که خیلی سریع با او وارد بحث شدیم تا ببینیم ماجرا از چه قرار است!

ما: آقای وزیر شما هم جزء طبقه نیازمند هستید؟

بیژن بغض کرد و گفت: اولا اینکه ما هم جزئی از این مردم هستیم وهیچ فرقی نداریم، یعنی کلا این اند (END) عدالت و این حرفاست! آقا وضع حقوقی دولت خیلی خرابه! از اون اول که اومدیم سر کار، یک قرون هم نگرفتیم! گفتیم سبد بگیریم شاید اتفاقی بیفته، البته هیچ سبدی سبد نفتی نمیشود!

ما: یعنی شما هم با پیامک متوجه شدید که جزء اقشار نیازمند هستید؟

بیژن: بله دیگر، در این اوضاع خراب که اینترنت نداریم برویم در سامانه ببینیم، تقصیر این واعظه، پدر ملت رو درآورده با این اینترنت!

واعظ: آقا چیه باز تا پای این اینترنت مادر مرده اومد وسط، اسم بنده رو دنبالش قطار میکنید، سرعت اینترنت به زودی افزایش خواهد یافت، پهنای باند افزایش خواهد یافت، قطر سیم اینترنت بهزودی افزایش خواهد یافت، گیگا بایت اینترنت بهزودی افزایش خواهد یافت، اصلا همه چی افزایش خواهد یافت!

ما:ای بابا آقای واعظ شما هم یعنی جزء اقشار نیازمند شدهاید؟

واعظ: بله آقا، تازه چه فکر کردهاید، آقای فانی خودش امروز گفت سبدش را من بگیرم! دیگر از حقوق اینها در هیئت دولت خبری نیست، والا نجفی کار درستی کرد استعفا داد!ای بابا نعمتزاده هول نده! هول نده!

در اینجا آقای نعمتزاده دائما داشت هول میداد!

ما: آقای نعمتزادهای بابا اگر شما اقشار نیازمند هستید، پس ما چه هستیم! آخر یعنی آن ۱۸ شرکت که مدیرعاملشان هستید، کفاف مخارج را نمیدهد؟

نعمتزاده:ای آقا چی بگم، خدا هیچ مردی رو نزد زن و بچهش شرمنده نکنه، اینها همهاش شایعهست! کدام شرکت! من سبد کالا میخواهم، سبدم را بدهید بروم، سنم بالاست، سردم شده! زنگنه بگو این سبد مارو زودتر بدن!
ای بابا، تا کی کمحقوقی، واقعا نجفی کار درستی کرد!

زنگنه: دکتر گفته هیچ فرقی بین ما با مردم عادی نیست! بعدشم من سنم از تو بیشتره، اول من باید بگیرم!

در این هنگام آقای علی جنتی را دیدیم که داشت چیزی زمزمه میکرد!

علی جنتی: دوستت دارم سبد سبد، دوستت دارم به اون.....

ما: آقای جنتی بعد از تقدیر سعید راد از آن ۲ هنرپیشه، شما هم دیگر خیلی فضا را باز کردهاید، الان هم که زدهاید در کار لسآنجلسیها! عجب! حالا شما کجا، اینجا کجا؟

جنتی: باور کنید بعد از برگزاری جشنواره فجر دیگر یک ریال هم برای حقوق نمانده، نمیدانم شاید من هم همین روزها مثل نجفی یک دفعه به ناراحتی قلبی دچار شوم، استعفا بدهم!

در این هنگام به یکباره آقای نعمتزاده را دیدیم که خیلی حالش خراب شد!

نعمتزاده: آخ آخ! قلبم! آقا آمبولانس خبر نکنید، آن برگه استعفا را بیارید من امضا کنم!

https://shoma-weekly.ir/DOrF0q