شهرستانها

رئیس جمهور تداوم تعامل با مجلس را فراموش نکند

سخنان قاطع روحانی خطاب به سران غرب مبنی بر اینکه راه تعامل با ایران احترام متقابل است و نه تهدید و تحریم؛ نشان‌ دهنده استواری و پایمردی رئیس جمهور در دفاع از حقوق حقه مردم شریف ایران است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: سخنان قاطع روحانی خطاب به سران غرب مبنی بر اینکه راه تعامل با ایران احترام متقابل است و نه تهدید و تحریم؛ نشان دهنده استواری و پایمردی رئیس جمهور در دفاع از حقوق حقه مردم شریف ایران است.

 

عبدالله فاتحی در نشست هفتگی با شورای معاونین مواضع و دیدگاههای این حزب را در خصوص تحولات داخلی و بینالمللی بیان کرد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف و رای اعتماد وزرا بیان کرد: قدمهای استوار آقای دکتر روحانی در آغاز مسئولیت ریاست جمهوری و خطاب قاطع ایشان به قدرتهای غربی مبنی بر عدم هراس ایران از تهدید و تحریم و توصیه مقتدرانه رئیس جمهور محترم به سران غرب مبنی بر اینکه راه تعامل با ایران احترام متقابل است و نه تهدید و تحریم؛ نشان دهنده استواری و پایمردی رئیس جمهور در دفاع از حقوق حقه مردم شریف ایران است.

فاتحی در ادامه با اشاره به پیشرفتهای کشور در سی سال گذشته اضافه کرد: آنچه در قالب پیشرفت و توسعه علمی کشور در سی سال گذشته اتفاق افتاده و در منظر جهانیان گذاشته شده همه در بستر همین تحریمها و فشارهای اقتصادی رخ داده است آیا برای غرب پیامی واضحتر از این مبنی بر بیاثر بودن تحریمها وجود دارد؟

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر ضمن تقدیر از آرامش ایجاد شده و حاشیه زدایی از فضای سیاسی کشور در رابطه با کابینه روحانی بیان داشت: انتظار این است که وقتی مجلس محترم در مورد کابینه نظراتی داشته باشند و به تعدادی از اعضا رای اعتماد نداده اند، مورد توجه رئیس جمهور محترم قرار گیرد تا با تداوم فضای تعامل ایجاد شده فرصتها جهت ارائه خدمت به مردم شریف هرچه بیشتر فراهم گردد
https://shoma-weekly.ir/DbkU99