شهرستانها

رئیس‌جمهور انتخابی باید سیاستمدار خوبی باشد

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: رئیس‌جمهور انتخابی مردم باید سیاستمدار خوبی باشد.
روحالله صمدی در گفتوگو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: مردم باید برای انتخاب فرد اصلح تلاش کنند.

 وی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری که توسط مردم انتخاب میشود با پشتوانه رأی بالا برگزیده خواهد شد، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم از اهمیت بالایی برخوردار است. دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مردم برای رأی دادن باید گذشته کاندیداها را کنکاش کنند، اضافه کرد: باید فردی که اهل برنامه است برای ریاست جمهوری انتخاب شود.

 وی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری که برای کشور انتخاب میشود باید مظهر صداقت و خردمندی باشد، تصریح کرد: مردم باید با تشخیص درست خود افرادی که خارج از حیطه وظایف خود صحبت میکنند را بشناسند.

 صمدی با بیان اینکه اگر کاندیداها برای جلب توجه مردم وعدهها و قولهایی بدهند که نمیتوانند عملی کنند مردم باید تشخیص دهند، افزود: مردم ایران با هوشیاری خود از وظایف یک رئیسجمهور آگاه هستند و میدانند که یک رئیسجمهور در چه حیطهای فعالیت میکند.

 وی با اشاره به اینکه نخستین فضا برای پذیرش کاندیداها این است که آنها در حیطه مسئولیتی خود صداقت داشته باشند، ادامه داد: رئیسجمهور باید صادقانه با مردم برخورد کند.

 دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رئیسجمهور باید رجل سیاسی و رجل مذهبی باشد، یادآور شد: رئیسجمهور باید به عنوان یک فرد متدین رفتار مذهبی نیز داشته باشد.

 وی با تأکیدبر اینکه رئیسجمهور باید سیاستمدار خوبی باشد، گفت: وی باید در زمینه سیاست داخلی و خارجی سرآمد و استاد باشد.

 

https://shoma-weekly.ir/tqEmTF