ورزش

دیگه نگو بارسلونا، بگو آلت دست

همین مونده بود که بارسلونا هم تور صلح برگزار کنه! جالب اینه که این تور صلح نه در فلسطین که در سرزمینهای اشغالی برگزار شده است. جالب آن که این تور صلح با دلقک بازی بارسلونایی ها برای صهیونیستها همراه شده است، چراکه بازیکنان با ظاهری کاملاً یهودی در بیت المقدس ظاهر شدند. در تصاویر منتشره از ستاره های تیم بارسلونا آنان با کلاه مذهبی یهودیان که به سر کرده اند خاشعانه در حضور عکاسان و خبرنگاران در مقابل دیوار ندبه ایستاده اند.
فردوس عادلی‌پور- همین مونده بود که بارسلونا هم تور صلح برگزار کنه! جالب اینه که این تور صلح نه در فلسطین که در سرزمینهای اشغالی برگزار شده است. جالب آن که این تور صلح با دلقک بازی بارسلونایی ها برای صهیونیستها همراه شده است، چراکه بازیکنان با ظاهری کاملاً یهودی در بیت المقدس ظاهر شدند. در تصاویر منتشره از ستاره های تیم بارسلونا آنان با کلاه مذهبی یهودیان که به سر کرده اند خاشعانه در حضور عکاسان و خبرنگاران در مقابل دیوار ندبه ایستاده اند. بارسلونا که سالها ژست طرفداری از فلسطین را گرفته بود اینک با این اقدامات ضدفلسطینی، آن پیشینه را نابود کرد. این حرکت بارسلونا و برگزاری دیدار دوستانه با رژیم اشغالگر اعتراض فلسطینی ها را هم دربرداشته که حرکت شنیع بازیکنان بارسلونا را دور از عدالت دانسته بودند. این هم از تور صلح بهترین تیم سالهای قبل دنیا! شک نکنید که این حرکت شنیع حتماً به صلح منجر خواهدشد! به همین خیال باشند!

 

   رییس اینجوریش خوبه

به دلیل آن که ما خیلی از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان شناخت نداریم – البته شما هرچیزی هم که میگیم رو باور نکنید-  در مورد ایشون اظهار نظر
نمی
کنیم و یکراست میریم سراغ رؤسای فدراسیونها که نظرات جالبی در مورد رییس احتمالی آینده خود دارند.

البته مجلس در اولین جلسه که از حرفها و برنامه های جناب وزیر بعد از این، قانع نشده بود اما گفته بود که فرصت مجددی به سلطانی فر خواهد داد. رییس فدراسیون فوتبال جام جهانی رفته کیروش آورده همیشه خندان: «شناخت من از آقای سلطانی فر به بیست سال گذشته باز می گردد و زمانی که شنیدم ایشان به عنوان گزینه وزارت ورزش کشور معرفی شده اند بسیار خوشحال شدم. با اعتمادی که دکتر روحانی به سلطانی فر دارد و همچنین سابقه خوب وی در عرصه های گوناگون مدیریتی و ورزشی امید به آن داریم تا گره های سیستم ورزش کشور به دست وی باز شود.» و حالا کوزه گری رییس فدراسیون هندبال که گفته: «وزیر پیشنهادی ورزش فردی بیحاشیه است و میتواند به ورزش کمک کند. وی زمانی قائم مقام سازمان تربیت بدنی بوده و اشراف خوب و کاملی روی ورزش دارد. از نظر سیاسی هم سابقه خوبی دارد و به خوبی میتواند ورزش را مدیریت کند. امیدوارم نمایندگان مجلس هم به وی رأی اعتماد بدهند تا بتواند کارش را به قدرت آغاز کند. تاکنون با سلطانیفر صحبتی نکردهام اما برخی از هندبالیها خیلی از عملکردش تعریف میکنند. کسی مجبور نیست از وزیر پیشنهادی تعریف کند اما به نظرم سلطانیفر فرد بیحاشیهای است.» و این هم داوری رییس فدراسیون دوومیدانی: «با توجه به شناختی که طی مدت 25 سال خدمتم در ورزش کشور از وزیر پیشنهادی آقای روحانی دارم معتقدم مسعود سلطانیفر به لحاظ مدیریتی می تواند نبض ورزش کشور را به درستی در دست گیرد.

در زمانی که آقای هاشمی طبا ریاست سازمان تربیت بدنی را بر عهده داشت، مسعود سلطانیفر به عنوان قائم مقام وی در این عرصه خدمت می کرد، در نتیجه وی شناخت جدیای روی زیرساختهای ورزشی و نیروی انسانی بهدست آورده است و این موضوع می تواند در رأی بالای وی از سوی نمایندگان مجلس تأثیرگذار باشد.» و اینک ما بی صبرانه منتظریم ببینیم وزیر جدید که امروز فردا در مجلس محک می خورد با این همه حاشیه چه خواهد کرد؟

https://shoma-weekly.ir/je7JSK