شهرستانها

دیدار نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین با اعضای حزب موتلفه استان قزوین

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: نامزدهای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باید ضمن حفظ حرمت و شخصیت افراد از تخریب یکدیگر جداً خودداری کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: نامزدهای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باید ضمن حفظ حرمت و شخصیت افراد از تخریب یکدیگر جداً خودداری کنند.

جمعی از اعضای حزب موتلفه استان قزوین با آیتالله باریکبین دیدار و گفتگو کردند.

آیتالله باریکبین در این دیدار گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها از رویدادهای مهمی است که در آستانه آن قرار داریم و انتظار می رود با حضور حماسی مردم برگ زرین دیگری در این عرصه ثبت شود.

وی افزود: در این انتخابات افرادی که نامزد می شوند باید ضمن حفظ جایگاه و حرمت یکدیگر از تخریب افراد جداً خوداری کنند و پایبند قانون و اخلاق اسلامی باشند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: همه باید تلاش کنند با حفظ وحدت و اتحاد و برادری در انتخابات حضور پر شوری داشته باشند و با تبلیغات مناسب در معرفی خود هرگز نامزدهای دیگر را تخریب نکنند و با دوری از تهمت و تحریف پایبند اصول دینی باشند.

آیتالله باریکبین یادآورشد: با تعیین شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری باید سعی شود برای تحقق شعار سال مشارکت جدی صورت گیرد و با انتخاب افرادی توانمند و متعهد که تخصص کافی در امور دارند حماسهای سیاسی را در کشور و استان رقم بزنیم.

وی در خصوص انتخابات شوراها هم اظهارداشت: در شوراها باید کسانی انتخاب شوند که ضمن تخصص، به عمران و آبادانی شهرها و روستاها توجه جدی داشته باشند و موجب توسعه و پیشرفت استان شوند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حزب موتلفه هم میتواند افرادی را برای حضور در شوراها به مردم معرفی کند تا با انتخاب افرادی مذهبی امور فرهنگی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

در ابتدای این دیدار محمدحسین شفیعیها دبیر حزب موتلفه استان قزوین هم در خصوص انتخابات ریاستجمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گزارشی ارائه کرد. صفتالله صالحی از اعضای حزب موتلفه اسلامی قزوین هم در خصوص مسائل فرهنگی شهر مطالبی بیان کرد.

https://shoma-weekly.ir/uA8M6Q