شهرستانها

دیدار دزدانه اروپایی ها نشان صحت بی اعتمادی

دبیر حزب موتلفه اسلامی در آذربایجان غربی گفت: دیدار هیات اروپایی با نسرین ستوده و جعفر پناهی دور از عرف دیپلمتیک بود.
یحیی عماری ، منطقه آذربایجان غربی، افزود: دیدار دزدانه هیات اروپایی با ستوده و پناهی خارج از عرف دیپلماتیک بود و بی اعتمادی نسبت به غربی ها را افزایش داد.

وی با تاکید بر اینکه، مجلس شورای اسلامی و مقامات امنیتی نباید در رابطه با این موضوع سکوت کنند، گفت: باید با افراد پشت پرده ای که این دیدار را تدارک دیدند مشخص شده و به مردم معرفی شوند.

وی با بیان اینکه، مسوولان ارشد یونانی باید پاسخگوی موضوع باشند، گفت: این اقدام سفارت یونان مصداق توطئه علیه کشور است باید وزارت امور خارجه اقدام مناسبی در این رابطه داشته باشد.

عماری با اشاره به آرامش حاکم بر جامعه پس از مذاکرات ژنو، اظهار کرد: مردم ایران هم اکنون پس از مذاکرات ژنو در آرامش قرار دارند، نباید اجازه داد برخی بی تدبیری ها فضای جامعه را ملتهب سازد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر اینکه، باید به هیات اروپایی تذکرات لازم داده شود، گفت: مطمئنا اگر برخورد های مناسبی صورت نگیرد همین افراد در قالب بازرسان انرزی هسته ای وارد کشور شده و مسائل حاشیه ای دیگری را به انجام خواهند رساند.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال دولت و مجلس باید تمامی تلاش خود را برای ارتباط عزتمندانه با اروپایی ها را بیش از پیش ادامه دهد، چرا که اهداف برخی ها نیز از این اقدامات خدشه دار کردن روابط می باشد.

https://shoma-weekly.ir/EWNl66