شهرستانها

دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با نماینده ولی فقیه در استان

اعضای شورای حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان دیدار کردند.
اعضای شورای حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان آیت الله محامی در این دیدار که به مناسبت بزرگداشت شهدای حزب موتلفه اسلامی برگزار شد، ضمن خیر مقدم به حاضرین، موتلفه اسلامی را یکی از تشکل های باسابقه و انقلابی در کشور دانستند که کارش را با محوریت ولایت فقیه و مرجعیت آغاز و تا به امروز نیز توفیق و افتخار حرکت در همان مسیر را داشته است.

وی نیت و انگیزه مجموعه موتلفه در استان را رضایت خداوند و خدمت به خلق دانسته و افزود: یک جریان و تشکل باورمند به انقلاب و ولایت و فعال در همه صحنه ها، فرصتی مغتنم و ظرفیتی ارزشمند برای نظام است.

آیت الله محامی با تاکید بر نقش و مسئولیت تمامی جریان های انقلابی و تاثیرگذار در حل مشکلات استان خاطرنشان کرد: همگرایی و وحدت در جریان نیروهای انقلابی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی توان سنجی برای حل مشکلات را امری لازم برشمرده و افزود: هر شخص باید در حد توان خود با نیت الهی برای حل بخشی از مشکلات استان آستین همت را بالا بزند و در این مسیر نیز از رخوت و کندی اجتناب نماید.

آیت الله محامی با اشاره به حدیث نورانی پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و آله) که فرموده اند "مَن طَلَبَ شیئاً وَ جَدَّ وَجَدَ " خاطرنشان کرد: سنت امداد الهی مربوط به زمان و مکان خاصی نیست و از ابتدای خلقت تا کنون به شرط توکل بر پرودرگار متعال، تلاش خالصانه و ثبات قدم، این سنت و وعده الهی همواره جاری و مدد رسان به مومنان بوده است.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام گرفته و محور برنامه های پیش روی این حزب ، به بیان برخی مسائل و موضوعات مربوط به استان پرداخت.

طاهری شناسایی و جذب جوانان انقلابی، تحصیلکرده و علاقمند از شمال تا جنوب استان را از جمله برنامه های این حزب برشمرد و افزود: نیروهای انقلابی، کارآمد و علاقمند، پس از طی مراحل گزینش به عضویت حزب موتلفه در استان درآمده و در قالب کمیته های مختلف شهرستانی ساماندهی شده اند.

وی جهاد تبیین را که در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) بار‌ها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است، یکی دیگر از برنامه های محوری این حزب در استان برشمرد و ادامه داد: با توجه به ضرورت این فریضه قطعی و در اطاعت از امر معظم له، کمیته ای متشکل از جوانان و فعالان حوزه رسانه و فضای مجازی حزب موتلفه اسلامی استان در این حوزه مشغول به روشنگری و تبیین واقعیت ها هستند.

طاهری با یادآوری جنگ رسانه ای دشمن و با توجه به اهمیت تبلیغ و تبیین در فضای مجازی، به برنامه های متنوع حوزه معاونت تبلیغات و روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی استان اشاره و خاطرنشان کرد: موتلفه در جبهه فضای مجازی نیز توانسته است جایگاه ویژه و موثری داشته باشد و جوانان دغدغه مند حزب در این حوزه با رصد هوشیارانه تحولات فضای مجازی، به طور شبانه روزی در حال فعالیت موثر و منسجم می باشند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با مهم شمردن موضوعات فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی از راه اندازی سه کارگروه تخصصی در زمینه های یاد شده خبر داد.

وی آسیب شناسی و ارائه راهکارهای علمی و کارشناسی شده را از جمله مهم ترین وظایف این کارگروه ها برشمرد.

در این دیدار هر کدام از اعضای شورای حزب موتلفه اسلامی استان نیز به طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات منطقه ای پرداخته و از دخالت برخی نمایندگان استان در امورات اجرایی دستگاه های مختلف و اعمال نظر و نفوذ در عزل و نصب ها، اظهار گلایه و نارضایتی نمودند.

اعضای شورای حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دخالت‌های بی مورد و خارج از چارچوب‌های قانونی، باعث دلسرد شدن مردم نسبت به نظام و انقلاب می شود، تاکید نمودند انتظار این است که نمایندگان استان به وظایف ذاتی خود پرداخته و باعث اخلال در تصمیم‌گیری‌ها و عملکرد مسئولین اجرایی نشوند.

گفتنی است در پایان این دیدار اعضای شورای حزب موتلفه اسلامی استان ضمن تجدید عهد و میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، بر ضرورت همگرایی گروه‌های ولایی و انقلابی و حرکت در مسیر دفاع از ولایت و مرجعیت و صیانت از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید نمودند.

https://shoma-weekly.ir/iAhQfv