ورزش

دولت یازدهم ورزش را به کلی فراموش کرد!

نمی‌دانم چه کسی باید به داد این وضعیت ما و کمبود امکانات و بی‌توجهی‌ها برسد. البته گاهی سعی و تلاش هم می‌کنند؛ اما متاسفانه کمبودهای زیادی داریم. من تمام حرف‌ام این است تیمی که در المپیک لندن قهرمان شده نباید در چنین شرایط اسفناکی باشد و با هزار جور دردسر دست و پنجه نرم کند!
محمد بناء- متاسفانه دولت یازدهم نهتنها ورزش اول ایران کشتی، بلکه کل ورزش را فراموش کرده است!

مگر اوضاع کدام رشته مدالآور ایران در سال المپیک خوب است که وضع کشتی خوب باشد؟ تکواندو، وزنهبرداری، دوومیدانی و...؟ همه این رشتهها که امید این مردم برای کسب مدال در المپیک 2016 برزیل هستند. اولا حال و روز خوبی ندارند! و کسی هم نیست که به داد آنها برسد! کشتی هم که حال و روز کاملا مشخصی دارد و با این بیتوجهیهای دولت و مشکلات موجود توقع دارند که ما در المپیک بهترین نتایج را هم به دست بیاوریم! ما صبح تا شب باید در اتاقهایی زندگی کنیم که بوی گند آن اجازه نمیدهد، در آن بمانیم! آیا آقایان یک ساعت هم میتوانند در آن طاقت بیاورند؟ آیا این شرایط واقعا در شأن این قهرمانان است که بارها باعث افتخار این سرزمین شدهاند!؟ البته این وضعیت مختص کشتی نیست، سایر رشتهها هم حال و روز بهتری از ما ندارند!

نمیدانم چه کسی باید به داد این وضعیت ما و کمبود امکانات و بیتوجهیها برسد. البته گاهی سعی و تلاش هم میکنند؛ اما متاسفانه کمبودهای زیادی داریم. من تمام حرفام این است تیمی که در المپیک لندن قهرمان شده نباید در چنین شرایط اسفناکی باشد و با هزار جور دردسر دست و پنجه نرم کند!

سال در این فاصله کوتاه تا المپیک 2016 برزیل باید جهادی کار کنیم تا بتوانیم در المپیک آبروداری کنیم؛ اما متاسفانه از داشتن معمولیترین امکانات نیز محروم هستیم!

* سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی

https://shoma-weekly.ir/7jCEpK