شهرستانها

دولت میرسلیم یکی از موفق ترین دولت ها خواهد بود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اگر آقای میرسلیم پیروز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شوند با برنامه ها و نیروهای آماده به خدمت که در اختیار دارند یکی از موفق ترین دولت های جمهوری اسلامی خواهند شد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اگر آقای میرسلیم پیروز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شوند با برنامه ها و نیروهای آماده به خدمت که در اختیار دارند یکی از موفق ترین دولت های جمهوری اسلامی خواهند شد.

یحیی عماری، حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، گفت: آقای میر سلیم را از اوایل انقلاب می شناسم و از همان اوایل در اقدامات و برنامه های انقلاب حضور فعال داشتند. وی در ادامه افزود: عکس هایی در تاریخ انقلاب از آقای میر سلیم در صدا و سیما منتشر می شود بیانگر حضور پررنگ میر سلیم در برهه های مختلف انقلاب است. عماری ادامه داد: آقای میرسلیم یکی از وزرای فعال آقای هاشمی رفسنجانی در وزرات ارشاد به شمار می رفتند. دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در آذربایجان غربی تصریح کرد: میرسلیم از گردانندگان و مؤسسین حزب مؤتلفه اسلامی بوده و از نزدیک با برنامه ها و دیدگاههای ایشان آشنایی داریم.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: امروز کسی از حزب مؤتلفه اسلامی می خواهد رئیس جمهور شود عقبه سیاسی اش بسیار درخشان است، چرا که از حزبی وارد عرصه انتخابات شده است که خود حزب عقبه سیاسی دارد. عماری در ادامه به نیازهای استان اشاره کرد و بیان داشت: در استان آذربایجان غربی نیازهای استان را از قبیل آب، کشاورزی، مرزها و پتانسیل مرزی امتیازات استان و همه موارد استان را به حزب مؤتلفه منتقل کرده ایم تا برای حل مشکل استان برنامه هایی در نظر بگیرند.دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در آذربایجان غربی گفت: آقای میر سلیم تنها کاندیدای ریاست جمهوری است که دستش از همه موضوعات پر است چراکه این نامزد ریاست جمهوری هم نیرو، تجهیزات و برنامه برای برون رفت کشور از مشکلات در اختیار دارد. عضو حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: آقای میرسلیم در مناظرات یکی از بهترین نامزدها بود که اخلاق را به تمام معنا رعایت کرد با سوالات و مطالبی که بیان کرد امیدوار هستیم که آقای میر سلیم با پتانسیلی که داراست بتواند پیروز انتخابات شوند. عماری در خاتمه بیان داشت: اگر آقای میرسلیم پیروز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شوند با برنامه ها، عقبه ای و نیروهای آماده به خدمت که در اختیار دارند یکی از موفق ترین دولت های جمهوری اسلامی خواهند شد.

https://shoma-weekly.ir/LwTGHe