شهرستانها

دولت منافع اقتصادی آمریکا را هدف بگیرد

ملت ایران باید رفتار آمریکایی ها را در حوزه سیاست و اقتصاد تجزیه و تحلیل کنند چراکه امروز دنیا به سمت دهکده جهانی شدن پیش می رود و اطلاعات مردم همه کشورها هم سطح شده است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:رفتار متقابل مسئولین می بایست هم طراز رفتار و عملکرد ترامپ باشد و با تصویب قانونی از حضور و سفر شهروندان آمریکایی به کشورمان جلوگیری به عمل آورند.

محمد رضا ملکشاهی راد نماینده مردم لرستان در خانه ملت و عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در رابطه با اقدام ترامپ برای ممنوع کردن ورودایرانیان به آمریکا، گفت: آن چیزی که همه مردم از اقدامات ترامپ احساس میکنند این است که ترامپ رفتارهای غیرعادی دارد و ممنوعیت از حضور ایرانیان در آمریکا را می توان جزئی از رفتارهای غیر عادی ترامپ تفسیر کرد.

وی در ادامه افزود: آنچه که در مقابل رفتار و سیاست سیاستمداران آمریکایی برای ملت و مسئولان ایرانی روشن می باشد این است که ما نیز در مقابل رفتار سخیف رئیس جمهوری آمریکا اقدام متقابل داشته باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس در مورد رفتار متقابل ایرانیان علیه عملکرد ترامپ در ممنوع کردن سفر ایرانیان به آمریکا، تصریح کرد: رفتار متقابل مسئولین می بایست هم طراز رفتار و عملکرد ترامپ باشد و با تصویب قانونی از حضور و سفر شهروندان آمریکایی به کشورمان جلوگیری به عمل آورند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ملت ایران باید رفتار آمریکایی ها را در حوزه سیاست و اقتصاد تجزیه و تحلیل کنند چراکه امروز دنیا به سمت دهکده جهانی شدن پیش می رود و اطلاعات مردم همه کشورها هم سطح شده است.

وی افزود: شرکت های اقتصادی و کشاورزی و صنایع سنگین و معدنی آمریکایی در ایران منافعی دارند و بر ملت و دولت ایران واجب است تا در حوزه های مختلف اقتدارشان را به آمریکایی ها نشان دهند.

نماینده مردم لرستان در خانه ملت ادامه داد: من می دانم که هیچ یک از مسئولان کشور ما به دنبال این نیستند که با مردم کشورها قطع رابطه کنند چراکه مسئولین و مردم ما آنقدر فهیم هستند که بدانند وقتی خطایی صورت می گیرد از سوی مسئولین و سردرمداران آن ها است نه شهروندان آمریکایی.

ملکشاهی راد در خاتمه خطاب به مسئولین کشورمان، گفت: مسئولین باید با حفظ عزت و حکمت، ملت را سر بلند کنند چراکه مسئولین با موضع گیری های صریح و قاطع خود در قبال زیاده خواهی سیاستمداران غربی به کشورمان اقتدار می بخشند.

https://shoma-weekly.ir/9fjAmL