شهرستانها

دولت فرمایشات اخیر رهبری را اجرا کند سربلند خواهد شد

اگر روحانی و همکارانشان ازفرصت یکساله خود به‌نحو احسن استفاده کنند و فقط و فقط فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درنشست هیئت دولت را به‌عنوان یک دستورالعمل اجرائی کنند، یقینا در پایان عمرکاری دولت با یک عملکرد بسیارخوب درپیشگاه خدا و ملت، سربلند خواهند شد.
عضوشورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه نباید اقتصاد کشور را معطل تحولات خارجی کرد، گفت: تورم، گرانی و بیکاری بیش از آنکه ناشی از تحریم و کرونا باشد، ازسوء مدیریت و عدم باور به توان داخلی است.

پشیمانی جریان اصلاحات

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر، پس ازگذشت هفت سال، با محقق شدن شعارهای دو دوره انتخاباتی آقای روحانی خیلی فاصله داریم، ادامه داد: روحانی وعدههای بیمورد زیادی که فقط تاریخ مصرف انتخاباتی داشته داده است، به طوریکه کار به جائی رسیده که همان اصلاح طلبانی که درانتخابات ریاست جمهوری، تمام قد از روحانی و برنامههایش حمایت میکردند، الان پشیمان هستند و میگویند عملکرد روحانی ضربه محکمی به بدنه اصلاح طلبان زده است که به این زودیها نمی توانیم در عرصه سیاسی سربلند کنیم.

عدم باور به توان داخلی

وی افزود: مشکلات امروز مردم از قبیل تورم، گرانی و بیکاری بیش از آنکه ناشی از تحریم و کرونا باشد، ازسوء مدیریت و عدم باور به توان داخلی است. آقای روحانی باید بداند که ملت شریف و شهید پرور، بالاخص قشر ضعیف و کم درآمد جامعه با این وضعیتی که پیش آمده درچه وضعیت اقتصادی قراردارند وچگونه گذران زندگی می کنند.

مقدم با تاکید بر اینکه بهنظرمی رسد در بدنه دولت یکصدائی وجود ندارد و بعضا مدیرانی هستند که نظرات یکدیگر را باور ندارند، ابراز کرد: دولت بیش از سه سال کلیه کارها را رها کرد و همه تخممرغهای خود را درسبد مذاکره با آمریکا چیده بود و پس از ناکامی و ناامید شدن از آمریکا، متاسفانه رو به کشورهای اروپائی آورده و علیرغم اینکه مقام معظم رهبری با این مضمون فرمودند آبی از این قماش گرم نمی شود، خودتان را معطل آنها نکنید ولی متاسفانه گوش نکردند، بهطوریکه دوباره حضرت آقا در دیدار اخیرخود با هئیت دولت فرمودند اقتصاد را معطل تحولات خارجی نکنید.

فرصت یکساله

این فعال سیاسی در خاتمه خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم اگر روحانی و همکارانشان ازفرصت یکساله خود بهنحو احسن استفاده کنند و فقط و فقط فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درنشست هیئت دولت را بهعنوان یک دستورالعمل اجرائی کنند، یقینا در پایان عمرکاری دولت با یک عملکرد بسیارخوب درپیشگاه خدا و ملت، سربلند خواهند شد.

https://shoma-weekly.ir/O6GOf6