شهرستانها

دولت روحانی کارنامه قابل قبولی در رعایت قانون ندارد

دبیر حزب مؤتلفه استان گلستان با تأکید بر اینکه قانون‌گرایی و عمل کردن به قانون مهم‌ترین وظیفه دولت است، گفت: متأسفانه دولت روحانی کارنامه قابل قبولی در رعایت قانون ندارد.
سید حسن سیدی در گفتگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تفریغ بودجه سال 1395، سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، قانون امربهمعروف و نهی از منکر، عدم توجه به راهنماییهای مقام معظم رهبری در برجام و ... ازجمله شواهد کارنامه غیرقابلقبول دولت روحانی است.

وی با تأکید بر اینکه قوی شدن در همه ابعاد راهبرد قرآن برای جامعه اسلامی در مقابل دشمنان خود و خداست، تصریح کرد: دشمن تابع هیچ منطقی نیست و فقط زبان زور را میفهمد لذا باید همواره هوشیار باشیم.

دبیر حزب مؤتلفه استان گلستان بابیان اینکه امروز قوانین بینالمللی تابعی از خواست نظام استکباری آمریکا است، افزود: امریکا زبان منطق و حقوق ملتها را نمیفهمد اما زبان زور را میفهمد، اگر قوی باشیم میتوان زنجیرهای شیطانی او را گسست.

سیدی با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت در جهان برای مقابله با امریکا باید روزبهروز قویتر شود، گفت: باید در برابر ظلم ایستادگی کرد و هرگز کوتاه نیامد، چراکه دشمن هیچگاه از دشمنی و توطئه دست برنمیدارد.

وی؛ قانونگرایی و عمل کردن به قانون را جزء مهمترین وظایف دولت در نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: متأسفانه دولت روحانی کارنامه قابل قبولی در رعایت قانون ندارد. دبیر حزب مؤتلفه استان گلستان گفت: تفریغ بودجه سال 1395، سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، قانون امربهمعروف و نهی از منکر و عدم توجه به راهنماییهای مقام معظم رهبری در برجام و ... ازجمله شواهد کارنامه غیرقابلقبول دولت روحانی است.

سیدی بابیان اینکه مسئولان به برکت انقلاب اسلامی مسئول شدهاند، ابراز کرد: مسئولان باید از نظام اسلامی دفاع کنند ازآنجاکه برخی موفق در انجاموظیفه نبودند در نقش اپوزیسیون وارد میشوند و این خلاف عقلانیت و قانون اساسی است. وی با تأکید بر اینکه امریکا در رأس پبمان شکنان و اروپا نیز با او همراه است، گفت: هرگونه اعتماد به اینها خلاف عقلانیت است، راهبرد غرب این است که خودشان قوی باشند و دیگران ضعیف و ناتوان لذا برای حفظ غارتهایشان با قوی شدن دیگران مخالفت میکنند. دبیر حزب مؤتلفه استان گلستان بابیان اینکه حقوق بشر آمریکایی-غربی هم یک فریب جهانی است تا با فریب افکار جهانیان چهره خشن و ضد انسانی خود را پنهان کنند، ابراز کرد: آمریکا و غرب برای اینکه مانع توسعه تمدن اسلامی شوند باقدرت جمهوری اسلامی مخالفت و با حربه دفاع از حقوق بشر مانع از جلوه نور الهی میشوند.

https://shoma-weekly.ir/0bPnY8