شهرستانها

دولت باید حاشیه سازان را از خود دور کند

ایشان از شخصیت های مورد اعتماد حضرت امام (ره) بودندبه طوری که امام راحل در درباره او فرمودند:« .... آقای عسگراولادی که ایشان هم نظیر آقای مرحوم عراقی از اول نهضت همراه بود و زحمت کشید و من او را مرد بسیار صالحی، بسیار فداکاری می دانم.»
نادر مقدسی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در مورد شخصیت مرحوم عسکراولادی گفت: ایشان از شخصیت های مورد اعتماد حضرت امام (ره) بودندبه طوری که امام راحل در درباره او فرمودند:« .... آقای عسگراولادی که ایشان هم نظیر آقای مرحوم عراقی از اول نهضت همراه بود و زحمت کشید و من او را مرد بسیار صالحی، بسیار فداکاری می دانم.»

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی یادآور شد: مرحوم عسگر اولادی در سال های اخیر مواضع موثری را در مقابل جریان فتنه و انحراف از خود نشان داد و همواره در راه افشای تحرکات گروه هایی که سعی داشتند انقلاب را از اهداف خود دور کنند کوشید.

وی با اشاره به انتصابات صورت گرفته در وزارت علوم خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس با در نظر گرفتن همه مصالح نمیخواستند افرادی همچون میلیمنفرد و توفیقی در دانشگاه مسئولیت داشته باشند.اگر قرار بود این آقایان در دانشگاه مسئولیت اجرایی داشته باشند دیگر نیازی به معرفی آقای فرجیدانا نبود و اصولاً نمایندگان نظرشان این بود که پای چنین افرادی به عنوان مسئول در دانشگاه باز نشود و این جواب اعتماد مجلس به فرجیدانا نبود و با این کار به اعتماد مجلس پشت پا زد.

مقدسی در ادامه عدم رأی اعتماد مجلس به یکی از سه وزیر پینشهادی دولت را حاکی از حساسیت نمایندگان مردم به جریانهای خاص دانست و افزود: این حساسیتها یکی از وظایف نظارتی مجلس در قبال دولت به حساب میآید و اینگونه دقت نظرها میتواند مانع بسیاری از مشکلات در آینده باشد.

وی در پایان حاشیه سازان دولت را یکی از چالش های جدی دولت دانست و گفت:دولت باید کسانی را که هر روز با مواضع و سخنان نسنجیده خود برای دولت حاشیه سازی می کنند و مانع ار توجه به متن و پرداختن به وظایف اصلی دولت پاسخگوئی به مطالبات اصلی مردم به خصوص حل مسائل اقتصادی می شوند از خود دور کند. و از دچار شدن به نقاط ضعف ولت قبل پرهیز کند.

https://shoma-weekly.ir/n3ohQj