شهرستانها

دولت از مرحله شعار دادن خارج شود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان گفت: مردم انتظار دارند بدون دفع الوقت دولت منتخب وعده هایی که اعلام کرده است را اجرایی کند تا مردم نتیجه انتخاب خود را بر سر سفره های خود ببینند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان گفت: مردم انتظار دارند بدون دفع الوقت دولت منتخب وعده هایی که اعلام کرده است را اجرایی کند تا مردم نتیجه انتخاب خود را بر سر سفره های خود ببینند.

احمدعلی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر طبق اصول اخلاقی و مشی سیاسی به نوبه خود با تبریک تصدی مجدد پست ریاست جمهوری آقای روحانی، این نکته را باید مدنظر داشته باشند که دولت وی باید قدردان این ملت نجیب باشد که علیرغم کاستی ها، نجیبانه بر نقاط ضعف دولت چشم فرو بستند و یکبار دیگر فرصت خدمتگزاری به دولت دادند.

وی ادامه داد: امید است دولت دوازدهم شکر و سپاس حضور مردم را در این بداند که تمام همت خود را مصروف خدمت به مردم کند تا این نعمت را شکر گزار باشد و با بازنگری در سیاستهای اتخاذ شده گذشته با تعیین دولتی توانمند و انقلابی راهبردی کارآمد برای برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی اتخاذ کند و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشته که شکر و قدردانی این حضور بیکران مردم در انتخابات، خادم ملت بودن را با عمل به اثبات برساند.

پیروزی اصلی حضور قهرمانانه مردم در انتخابات است

مقدم گفت: جریان سیاسی پیروز انتخابات باید این نکته را مد نظر قرار دهد که حضور قهرمانانه مردم در انتخابات را به نفع خود مصادره به مطلوب نکند زیرا یک وجه این پیروزی بر می گردد به این موضوع که مردم بر طبق سنت معمول سالهای انقلاب دو دوره به رئیس جمهور فرصت تصدی پست ریاست جمهوری می دهند تا بتواند برنامه های خود را به سر منزل مقصود برساند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشمندی صرف نظر از اینکه چه شخصی رئیس جمهور می شود پیروز اصلی انتخابات را مردم خواندند تا هیچ جریانی با احساس شکست از صحنه سیاسی کشور خارج نشود و از مشارکت در پیشرفت کشور پای نکشد و پس از انتخابات با پیروزی عده ای و شکست گروه دیگری فضای سیاسی دو قطبی در کشور ایجاد نشود و رقبا حضور مردم را پیروزی اصلی خود دانسته و احساس رضایت داشته باشند از اینکه توانسته اند موجبات مشارکت مردم را فراهم کنند و از این راه از ایجاد تنش در جامعه جلوگیری شود و امنیت کشور بازیچه عده ای نشود، این نهایت تدبیر معظم له از بیان این جمله بود.

مقدم تصریح کرد: یک نکته قابل توجه در انتخابات رقابت بسیار نزدیک آقایان روحانی و رئیسی است. اگر گفتمان غالب اصلاحات در چهار سال گذشته موفق به تحقق همه خواسته های به حق مردم شده بود و میزان رضایت عمومی بالا بود، باید در انتخابات دیروز آقای روحانی موفق به کسب حداکثری آرا می شد و نه اینکه میزان رأی دولت، رشد اندکی نسبت به دوره قبل داشته باشد.

وی گفت: رهبر فرزانه انقلاب طی پیام تبریکی، رئیس جمهور و همه‌ کسانی که در دولت آینده شرکت خواهند داشت را سفارش به کار، تلاش پرانگیزه و اندیشیده و جوانانه می فرمایند و از دولت می خواهند، برای برطرف کردن مشکلات کشور غفلت نکنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان یادآور شد: خواسته دیگر معظم له رعایت قشرهای ضعیف، توجه به روستاها و مناطق فقیر، است و از دولت می خواهند که در صدر برنامه های خود اولویتها را درنظر گیرند و با فساد برخورد کنند.

اقتصاد شفاف، اشتغال پایدار و تولید مولد جزو اولویتهای دولت باشد

وی بیان کرد: اکنون روی سخن ما با رئیس جمهور منتخب و دولتمردان است، از دولت انتظار می‌رود که صدای مطالبات به حق مردم را شنیده و در برنامه های دولت با تجدید نظر اساسی، مواضعی غیر از سیاست گذشته اتخاذ کرده و قدر اعتماد دوباره مردم به خود را بداند.

مقدم گفت: همگان را توصیه می کنم که با رعایت قواعد اصول سیاسی به انتخاب مردم احترام گذارند و امیدواریم دولت آینده تمامی وجه همت خود را مصروف خدمت به این ملت شریف و نجیب کند و همانطور که رئیس منتخب در مناظرات خود مرتب بازگو می کرد که باید در دولت آینده چنین کارهایی صورت گیرد در حالی که آن وعده ها باید در چهار سال اول دولت محقق می شد، با وجود تجربه قبلی دولت همه برنامه ها برای اجرایی شدن آماده است لذا مردم انتظار دارند بدون دفع الوقت دولت منتخب وعده هایی که اعلام کرده است را اجرایی کند تا مردم نتیجه انتخاب خود را بر سر سفره های خود ببینند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان اظهار کرد: مردم مجددا به وعده های آقای روحانی اعتماد کردند اکنون بعد از چهار سال وقت آن رسیده که دولت از شعاردادن خارج شود و با عملکرد مثبت و توجه به مطالبات به حق مردم قدمهای مثبت و قابل لمسی در جهت توسعه، آبادانی، عمران و وضعیت اقتصادی کشور بردارند زیرا مطالبه گری جزو حقوق ملت است، اکنون دیگر اقتصاد شفاف، اشتغال پایدار و تولید مولد باید جزو اولویتهای اول دولت منتخب باشد.

https://shoma-weekly.ir/tJBvtm