اقتصاد

دولت از اقشار ضعیف حمایت نمی کند

به نظر می رسد دولت روحانی عملا سیاست اقتصادی دولت هشتم را اجرایی می کند که در آن یک ریال برای حمایت از مستضعفین تخصیص پیدا نکرد.
عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری بسیج در خصوص افزایش قیمت حامل های انرژی از سوی دولت گفت: البته قانون هدفمندسازی یارانه ها متعلق به امسال نیست و با توجه به کاهش قیمت جهانی نفت هم اکنون قیمت سوخت در ایران با قیمت جهانی فاصله چندانی ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه اگر دولت سعی در افزایش قیمت حامل های انرژی دارد مهم این است که درآمد آن به طور عادلانه ای بازتوزیع شود ، افزود: مطمئنا این افزایش قیمت ها بر روی زندگی مرفهین تاثیر خاصی ندارد اما برای اقشار ضعیف و کم درآمد کوچکترین افزایش قیمتی یک فاجعه محسوب می شود.

مصری با تاکید بر اینکه در دولت یازدهم شاهد افزایش قیمت حامل های انرژی هستیم اما حمایت از اقشار ضعیف صورت نمی گیرد افزود: به نظر می رسد دولت روحانی عملا سیاست اقتصادی دولت هشتم را اجرایی می کند که در آن یک ریال برای حمایت از مستضعفین تخصیص پیدا نکرد.

https://shoma-weekly.ir/3dlGEm