شهرستانها

دولت آینده مانع ورود مدیران غیر بومی به استان شود

دبیر حزب موتلفه استان فارس گفت: استان فارس ظرفیت های بی‌نظیر گردشگری، صنعتی، کشاورزی و پزشکی دارد اما متاسفانه نه از تمام این ظرفیت ها و نه از ظرفیت نیروی انسانی این استان به درستی بهره برداری نشده است
غلامحسین چوبینی در گفتگو با هفته نامه شما، با بیان اینکه در استان فارس بعد از تشکیل شورای وحدت شورای استانی و کمیتهها و کارگروه ها را تشکیل دادیم، اظهار داشت: با توجه به نیروها و ظرفیت های موجود موتلفه اسلامی استان از همه ظرفیت ها برای حمایت از کاندیدای انقلابی آیت الله رئیسی استفاده کردیم، علاوه براینکه مسئولان ستاد حزب موتلفه در حمایت از آیت الله رئیسی در 30 شهرستان فعال شده اند.

دبیر حزب موتلفه استان فارس با اشاره به مهمترین مطالبات مردمی از دولت آینده تصریح کرد: عدم توجه دولتمردان به معیشت، اقتصاد و بیکاری جوانان باعث ناامیدی مردم شده و اعتماد عمومی را کمرنگ کرده است.

وی ادامه داد: بسیاری از سیاستمداران، فارس و شیراز را حیاط خلوت خود می دانند و نگاه سیاسی خود را در آن پیاده سازی می کنند.

چوبینی عدم بهره گیری از ظرفیت جوانان و نخبگان استان را مورد انتقاد قرار داد و خاطرنشان کرد: همین موضوع باعث خروج بسیاری از این افراد از استان شده و می بینیم که بسیاری از مدیران غیربومی در استان فارس مشغول به کار هستند که کمترین شناختی از آن ندارند.

دبیر حزب موتلفه استان فارس گفت: استان فارس ظرفیت های بینظیر گردشگری، صنعتی، کشاورزی و پزشکی دارد اما متاسفانه نه از تمام این ظرفیت ها و نه از ظرفیت نیروی انسانی این استان به درستی بهره برداری نشده است

https://shoma-weekly.ir/NgcYT9