شهرستانها

دولتمردان نسبت به تقویت خود باوری در جوانان اهتمام داشته باشند

مردم عزیز ایران در 24 خرداد با حضور در پای صندوق های رای حماسه آفریدند و وظیفه خودشان را انجام دادند، به خصوص مردم شریف استان کردستان که شاید بتوان گفت رکورد دار در سطح کشور شده اند، پس به دنبال آن انتظار مردم این است که دولت تدبیر و امید نیز پاسخی متناسب و در شأن مردم را ارائه دهد.
جلیل مهدی عراقی در گفتگو با «شما» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و  تبریک هفته دولت به همه دولتمردان گفت: مردم عزیز ایران در 24 خرداد با حضور در پای صندوق های رای حماسه آفریدند و وظیفه خودشان را انجام دادند، به خصوص مردم شریف استان کردستان که شاید بتوان گفت  رکورد دار در سطح کشور شده اند، پس به دنبال آن  انتظار مردم این است که دولت تدبیر و امید نیز پاسخی متناسب و در شأن مردم را ارائه دهد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در هفته دولت و دیدار با هیئت دولت، رهنمودهای بسیار کلیدی و راهگشا ارائه فرمودند که هریک از آنها می تواند برای پیشبرد اهداف نظام اثرات چشمگیری داشته باشد، رهبر معظم انقلاب به  هفت شاخص اشاره فرمودند تا به عنوان سر لوحه فعالیتهای دولت یازدهم قرار بگیرد که از جمله آنها، تکیه بر ظرفیت درون زای کشور برای حل مشکلات است. لذا لازم است از تواناییهای بالقوه و ذخیره شده سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه استفاده بهینه گردد.

دبیر استان کردستان  در ادامه گفت: همچنین یکی از مسائلی که همواره دغدغه ذهنی مقام معظم رهبری بوده و هست دغدغه فرهنگی است که در گذشته از آن به نام تهاجم و شبیخون فرهنگی یاد کردهاند و این مورد را مرتباً به دولتهای ادوار گذشته تذکر داده اند. با توجه به اینکه تهاجم فرهنگی را دشمن یکی از موفق ترین راهها برای مقابله با ایران اسلامی می داند، لازم است  دولت یازدهم نیز به این مهم عنایت ویژه داشته باشد چرا که دشمن قسم خورده ما از همه راهها برای به شکست کشاندن نظام استفاده میکند.

عراقی در پایان تصریح کرد: دولت یازدهم در کنار مسائل اقتصادی به مسائل فرهنگی عنایت ویژهای داشته باشد و خودباوری و اعتقادات اسلامی را در جوانان و مردم شریف ایران تقویت نماید تا این برنامه استکبار جهانی هم با شکست مواجه شود.

https://shoma-weekly.ir/YL3J9r