شهرستانها

دولتمردان حساسیت بیشتری به اجرایی کردن ارزش‌ها داشته باشند

دولتمردان به شکرانه الطاف الهی حساسیت بیشتری نسبت به اجرایی کردن ارزش‌ها و اصول از خود نشان دهند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی اسلامی استان بوشهر گفت: دولتمردان به شکرانه الطاف الهی حساسیت بیشتری نسبت به اجرایی کردن ارزش‌ها و اصول از خود نشان دهند.
عبدالله فاتحی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: هفته دولت، از یک سو خاطره تلخ شهادت مظلومانه رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر وقت، شهیدان رجائی و باهنر به دست منافقان کوردل و تروریست را در اذهان زنده می‌کند و از سوی دیگر فرصتی برای ارزیابی خدمات دولت و معرفی تلاش دولتمردان و یاری و حمایت مردم نسبت به دولت است.
وی تصریح کرد: خداوند در مقاطع مختلف از جمله جنگ هشت ساله و فتنه 88 با همراه کردن دل مردم با رهبری و کشاندن آن‌ها به صحنه دفاع از انقلاب، دولت اسلامی را یاری کرده و در برابر تهدیدها و تحریم‌ها نیز با زمزمه قدسی ملائک دل‌ها را محکم کرده تا در راهپیمایی روز جهانی قدس سال 91 با نشاط‌تر از هر سال شرکت کردند.
وی بیان کرد: شایسته است دولتمردان به شکرانه الطاف الهی حساسیت بیشتری نسبت به اجرایی کردن ارزش‌ها و اصول از خود نشان دهند و خدمات خود را با کیفیت و کمیت بیش از پیش به این مردم همیشه در صحنه ارائه کنند.
فاتحی ادامه داد: دولتمردان از تهدیدها و تحریم بیمی به خود راه ندهند و مردم نیز با وجود مشکلات موجود همچون گذشته دولت را حمایت کنند و همه باید به این نکته توجه داشته باشیم که با وجود وارد بودن پاره‌ای انتقادات منطقی، دولت دهم امتیازاتی در سیاست خارجی و خدمات داخلی و زمینه‌سازی پیشرفت کشور در جهات مختلف دارد که هیچکدام از دولت‌های گذشته نداشته‌اند.
وی اضافه کرد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی متذکر شدند مسائل فرعی و حاشیه‌ای نباید جای مسائل اصلی را بگیرد و به گونه‌ای مطرح شود که مورد سوءاستفاده دشمن قرار گرفته و موجبات دلسردی خدمتگزاران ملت را فراهم کند.


https://shoma-weekly.ir/Ozd46A